دارو

طراحی سازمان

Organization Design

دانلود کتاب Organization Design (به فارسی: طراحی سازمان) نوشته شده توسط «Naomi Stanford»


اطلاعات کتاب طراحی سازمان

موضوع اصلی: دارو

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: Naomi Stanford

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 321

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9780750663670 , 0-7506-6367-7

توضیحات کتاب طراحی سازمان

طراحی سازمان به این می‌پردازد که چگونه باید روش‌های سازمان خود را برای افزایش بهره‌وری، عملکرد و سود تغییر دهید. ارائه دانش و روش برای رسیدگی به نوع تغییرات سازمانی مکرر که همه کسب‌وکارها با آن مواجه هستند، تغییراتی که شامل دگرگونی کل شرکت نمی‌شود، اما نیاز به تغییرات قابل‌توجهی در واحد تجاری، بخش، عملکرد، تسهیلات یا سطوح محلی دارد. مشکل این است که بدانیم چه چیزی باید تغییر کند و چگونه آن را تغییر دهیم. با در نظر گرفتن سازمان به عنوان یک سیستم طراحی شده، چهار عنصر اصلی سازمان را توصیف می کند: کار – وظایف اساسی که باید توسط سازمان و بخش های آن انجام شود، افراد – ویژگی های افراد در سازمان، سازمان رسمی – ساختارها به عنوان مثال سلسله مراتب سازمان. ، فرآیندها و روش هایی که به طور رسمی برای واداشتن افراد به انجام وظایف ایجاد می شوند، سازمان های غیررسمی – ترتیبات نوظهور شامل تغییرات در هنجارها، فرآیندها و روابط که معمولاً به عنوان فرهنگ یا «روشی که ما در اینجا کارها را انجام می دهیم» توصیف می شود. نحوه ارتباط، ترکیب و تعامل این چهار عنصر بر بهره وری، عملکرد و سود تأثیر می گذارد. بیشتر کتاب‌های مربوط به این موضوع به‌جای منابع انسانی، مخاطبان مدیریت گسترده‌ای را هدف قرار می‌دهند، این به طور خاص برای متخصصان منابع انسانی و مدیران خطی نوشته شده است که با هم برای رسیدن به هدف همکاری می‌کنند. توضیح می دهد که چرا و چگونه سازمان ها باید در حالت آمادگی برای طراحی یا طراحی مجدد باشند و تاکید می کند که افراد و همچنین فرآیندهای تجاری باید بخشی از ملاحظات طراحی باشند. * نشان می دهد که چگونه متخصصان منابع انسانی می توانند در سراسر سازمان برای تغییر شکل و ساختار به منظور بهبود عملکرد کار کنند * ابزارها و تکنیک هایی را ارائه می دهد که متخصصان منابع انسانی برای ایفای نقش نوظهور خود به عنوان شرکای تجاری به آن نیاز دارند * یک رویکرد ساختاریافته که چارچوب آزمایش شده ای را ارائه می دهد که سازگار است. به موقعیت های مختلف سازمانی


Organization Design looks at how you need to change the ways your organization does things in order to increase productivity, performance, and profit. Providing the knowledge and method to handle the kind of recurring organisational change that all businesses face, those which do not involve transforming the entire enterprise but which necessitate significant change at the business unit, divisional, functional, facility or local levels. The problem lies in knowing what needs to change and how to change it. Taking the organisation as a designed system, it describes four major elements of organizations: the work – the basic tasks to be done by the organisation and its parts, the people – characteristics of individuals in the organization, formal organization – structures eg the organisation hierarchy, processes, and methods that are formally created to get individuals to perform tasks, informal organization – emerging arrangements including variations to the norm, processes, and relationships, commonly described as the culture or ‘the way we do things round here’. The way these four elements relate, combine and interact affects productivity, performance and profit. Most books on this subject target a wide management audience rather than HR, this is specifically written for HR practitioners and line managers working together to achieve the goal. It clarifies why and how organisations need to be in a state of readiness to design or redesign and emphasises that people as well as business processes must be part of design considerations. * Demonstrates how HR practitioners can work across the organization to change the shape and structure in order to improve performance * Provides tools and techniques that HR professionals need to fulfil their emerging role as business partners * A well-structured approach which provides a tested framework adaptable to a variety of organizational situations

دانلود کتاب «طراحی سازمان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.