کسب و کار

خود را سازماندهی کنید: درهم و برهمی را پاک کنید. وقت خود را به عهده بگیرید؛ مدیریت اطلاعات (Sunday Times Creating Success)

Organise Yourself: Clear the Clutter; Take Charge of Your Time; Manage Information (Sunday Times Creating Success)

دانلود کتاب Organise Yourself: Clear the Clutter; Take Charge of Your Time; Manage Information (Sunday Times Creating Success) (به فارسی: خود را سازماندهی کنید: درهم و برهمی را پاک کنید. وقت خود را به عهده بگیرید؛ مدیریت اطلاعات (Sunday Times Creating Success)) نوشته شده توسط «John Caunt»


اطلاعات کتاب خود را سازماندهی کنید: درهم و برهمی را پاک کنید. وقت خود را به عهده بگیرید؛ مدیریت اطلاعات (Sunday Times Creating Success)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – منابع انسانی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: John Caunt

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 169

حجم فایل: 1.54 مگابایت

کد کتاب: 0749455837 , 9780749455835

نوبت چاپ: Third Edition,Revised,Third Edition

توضیحات کتاب خود را سازماندهی کنید: درهم و برهمی را پاک کنید. وقت خود را به عهده بگیرید؛ مدیریت اطلاعات (Sunday Times Creating Success)

بسیاری از افراد به سختی می توانند از حجم کاری خود عبور کنند. آنها دائماً از کاری به کار دیگر می پرند و برای اولویت بندی تلاش می کنند که می تواند تأثیر جدی بر بهره وری داشته باشد. خود را سازمان دهی کنید به خوانندگان کمک می کند تا مهارت های سازمانی مؤثری را توسعه دهند و نحوه کار خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشند. این شامل نکاتی در مورد دیدن مشکلات پیچیده، ایجاد عادات مثبت در محل کار، اجتناب از اضافه بار اطلاعات، غلبه بر حواس‌پرتی‌ها و وقفه‌ها، سازمان‌دهی فضای کار و سیستم‌های بایگانی، استفاده مؤثر از فناوری، و مقابله با چالش‌های کار از خانه است.


Many people find it hard to get on top of their workload.  They constantly bounce from one task to another and struggle to prioritize, which can have a serious impact on productivity.  Organise Yourself helps readers develop effective organizational skills and dramatically improve the way they work. It contains tips on seeing through complex problems, building positive workplace habits, avoiding information overload, overcoming distractions and interruptions, organizing work space and filing systems, making effective use of technology, and coping with the challenges of working from home.

دانلود کتاب «خود را سازماندهی کنید: درهم و برهمی را پاک کنید. وقت خود را به عهده بگیرید؛ مدیریت اطلاعات (Sunday Times Creating Success)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید