دانلود کتاب Operations Management in Automotive Industries: From Industrial Strategies to Production Resources Management, Through the Industrialization Process and Supply Chain to Pursue Value Creation (به فارسی: مدیریت عملیات در صنایع خودروسازی: از استراتژیهای صنعتی تا مدیریت منابع تولید، از طریق فرآیند صنعتیسازی و زنجیره تامین تا پیگیری خلق ارزش) نوشته شده توسط «Marco Gobetto (auth.)»
اطلاعات کتاب مدیریت عملیات در صنایع خودروسازی: از استراتژیهای صنعتی تا مدیریت منابع تولید، از طریق فرآیند صنعتیسازی و زنجیره تامین تا پیگیری خلق ارزش
موضوع اصلی: مهندسی – خودرو
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer Netherlands
نویسنده: Marco Gobetto (auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 245 / 258
حجم فایل: 4.77 مگابایت
کد کتاب: 9400775938 , 9789400775930
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مدیریت عملیات در صنایع خودروسازی: از استراتژیهای صنعتی تا مدیریت منابع تولید، از طریق فرآیند صنعتیسازی و زنجیره تامین تا پیگیری خلق ارزش
این کتاب طی سالها ارزش خود را بهعنوان متنی برای دورههای مدیریت تولید در دانشکده مهندسی خودرو در تورین، ایتالیا ثابت کرده است، اما به دلیل ارائه خلاصهای از مبانی مدیریت صنعتی، شایستگی مخاطبان گستردهتری را دارد. همه موضوعات اصلی مورد نیاز است همه موضوعات از توسعه محصول و استراتژیهای تصمیمگیری «ساخت یا خرید» گرفته تا تنظیم و مدیریت سیستمهای تولید را از طریق تجزیه و تحلیل منابع اصلی مورد نیاز در تولید و در نهایت کاوش در مدیریت زنجیره تأمین و تکنیکهای تدارکات بررسی میکند. فصل آخر با تجزیه و تحلیل شاخص های مدیریت کلیدی برای پیگیری ارزش آفرینی که هدف واقعی هر شرکت صنعتی است، موارد قبلی را خلاصه می کند. به عنوان یک ضمیمه، یک فصل خاص به مبانی مدیریت تولید اختصاص داده شده است که در آن تمام تعاریف، تکنیک ها و معیارهای اصلی مربوطه، از جمله برخی از مثال های عددی، به منظور ارائه یک پایه کافی برای درک سایر فصل ها مورد بررسی قرار می گیرند. این کتاب نه تنها برای دانشجویان مهندسی خودرو، بلکه برای طیف وسیعی از خوانندگانی که مایل به کسب بینش در دنیای مهندسی خودرو و به طور کلی صنعت خودرو هستند، مفید خواهد بود.
This book has proved its worth over the years as a text for courses in Production Management at the Faculty of Automotive Engineering in Turin, Italy, but deserves a wider audience as it presents a compendium of basics on Industrial Management, since it covers all major topics required. It treats all subjects from product development and “make or buy”-decision strategies to the manufacturing systems setting and management through analysis of the main resources needed in production and finally exploring the supply chain management and the procurement techniques. The very last chapter recapitulates the previous ones by analysing key management indicators to pursue the value creation that is the real purpose of every industrial enterprise. As an appendix, a specific chapter is dedicated to the basics of production management where all main relevant definitions, techniques and criteria are treated, including some numerical examples, in order to provide an adequate foundation for understanding the other chapters. This book will be of use not only to Automotive Engineering students but a wide range of readers who wish to gain insight in the world of automotive engineering and the automotive industry in general.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.