تجارت

استراتژی باز: تسلط بر اختلال از خارج از C-Suite

Open Strategy: Mastering Disruption from Outside the C-Suite

دانلود کتاب Open Strategy: Mastering Disruption from Outside the C-Suite (به فارسی: استراتژی باز: تسلط بر اختلال از خارج از C-Suite) نوشته شده توسط «Christian Stadler – Julia Hautz – Kurt Matzler – Stephan Friedrich von den Eichen»


اطلاعات کتاب استراتژی باز: تسلط بر اختلال از خارج از C-Suite

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: The MIT Press

نویسنده: Christian Stadler – Julia Hautz – Kurt Matzler – Stephan Friedrich von den Eichen

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 296 / 295

حجم فایل: 10.56 مگابایت

کد کتاب: 0262046113 , 9780262046114

توضیحات کتاب استراتژی باز: تسلط بر اختلال از خارج از C-Suite

چگونه شرکت‌های هوشمند ابتکارات استراتژیک را برای مشارکت دادن کارکنان خط مقدم، کارشناسان، تامین‌کنندگان، مشتریان، کارآفرینان و حتی رقبا باز می‌کنند.

چرا برخی از بهترین‌های دنیا هستند. شرکت‌های موفق می‌توانند جلوتر از اختلال بمانند، استراتژی‌های نوآورانه را اتخاذ و اجرا کنند، در حالی که دیگران در تلاش هستند؟ دلیلش این نیست که آنها یک مدیر عامل جدید یا مشاوران گران قیمت را استخدام می کنند، بلکه به این دلیل است که این شرکت های پیشگام روش جدیدی برای استراتژی اتخاذ کرده اند. آنها به جای حفظ مذاکرات استراتژیک در C-Suite، ابتکارات استراتژیک را به روی گروه متنوعی از ذینفعان – کارمندان خط مقدم، کارشناسان، تامین کنندگان، مشتریان، کارآفرینان و حتی رقبا باز می کنند. استراتژی باز یک فلسفه جدید، ابزارهای کلیدی، توصیه های گام به گام و مطالعات موردی جذاب – از شرکت هایی که از بارکلیز گرفته تا آدیداس را شامل می شود – ارائه می دهد تا رهبران کسب و کار را در این رویکرد پیشگامانه به استراتژی راهنمایی کند. br>            نویسندگان – کارشناسان استراتژی کسب و کار از دانشگاه و مشاوره مدیریت – ابزارهایی را برای هر یک از سه مرحله ساخت استراتژی معرفی می کنند: تولید ایده، تدوین برنامه و اجرا. اینها ابزارهای دیجیتالی (از جمله مسابقات استراتژی) هستند که امکان مشارکت گسترده را فراهم می کند. ابزارهای ترکیبی دیجیتال/حضوری (از جمله “چالش رقیب کابوس”)؛ ابزار کارگاهی که فرآیند توسعه مدل کسب و کار را شبیه سازی می کند. و ابزارهایی که به شرکت ها کمک می کند تا تلاش های استراتژی باز را اجرا و حفظ کنند.
استراتژی باز سابقه شگفت انگیزی دارد: نظرسنجی از 200 رهبر کسب و کار نشان می دهد که اگرچه تکنیک های استراتژی باز تنها برای 30 درصد از ابتکارات آنها به کار گرفته شده است، همان ابتکارات ایجاد شده است. 50 درصد از درآمد و سود آنها. این کتاب یک نقشه راه برای این نوع موفقیت ارائه می دهد.


How smart companies are opening up strategic initiatives to involve front-line employees, experts, suppliers, customers, entrepreneurs, and even competitors.

Why are some of the world’s most successful companies able to stay ahead of disruption, adopting and implementing innovative strategies, while others struggle? It’s not because they hire a new CEO or expensive consultants but rather because these pioneering companies have adopted a new way of strategizing. Instead of keeping strategic deliberations within the C-Suite, they open up strategic initiatives to a diverse group of stakeholders—front-line employees, experts, suppliers, customers, entrepreneurs, and even competitors. Open Strategy presents a new philosophy, key tools, step-by-step advice, and fascinating case studies—from companies that range from Barclays to Adidas—to guide business leaders in this groundbreaking approach to strategy.
            The authors—business-strategy experts from both academia and management consulting—introduce tools for each of the three stages of strategy-making: idea generation, plan formulation, and implementation. These are digital tools (including strategy contests), which allow the widest participation; hybrid digital/in-person tools (including a “nightmare competitor challenge”); a workshop tool that gamifies the business model development process; and tools that help companies implement and sustain open strategy efforts.
Open strategy has an astonishing track record: a survey of 200 business leaders shows that although open-strategy techniques were deployed for only 30 percent of their initiatives, those same initiatives generated 50 percent of their revenues and profits. This book offers a roadmap for this kind of success.

دانلود کتاب «استراتژی باز: تسلط بر اختلال از خارج از C-Suite»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید