سیاست

یک زمان بی همتا: زندگی ویلیام فاکنر (P.S.)

One Matchless Time: A Life of William Faulkner (P.S.)

دانلود کتاب One Matchless Time: A Life of William Faulkner (P.S.) (به فارسی: یک زمان بی همتا: زندگی ویلیام فاکنر (P.S.)) نوشته شده توسط «Jay Parini»


اطلاعات کتاب یک زمان بی همتا: زندگی ویلیام فاکنر (P.S.)

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – دولت و سیاست

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Harper Perennial

نویسنده: Jay Parini

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 528 / 524

حجم فایل: 1.49 مگابایت

کد کتاب: 006137816X , 9780061378164

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب یک زمان بی همتا: زندگی ویلیام فاکنر (P.S.)

ویلیام فاکنر یک نابغه ادبی و یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین نویسندگان آمریکا بود. جی پارینی با استفاده از منابعی که قبلاً در دسترس نبودند – از جمله نامه‌ها، خاطرات، و مصاحبه‌های دختر فاکنر و عاشقانش، زندگی‌نامه‌ای ساخته است که به راز این نویسنده با استعداد و مشکل می‌پردازد. فاکنر او هنرمندی بسیار با استعداد و وسواسی است که گرفتار اعتیاد به الکل و ازدواج بدی است که به نوعی از محدودیت های خود فراتر می رود. پرینی تراژدی‌ها و پیروزی‌های زندگی فاکنر را با رمان‌هایش در هم می‌پیوندد و زندگی‌نامه‌ای را ارائه می‌کند که به همان اندازه جذاب و روشن‌کننده است.


William Faulkner was a literary genius, and one of America’s most important and influential writers. Drawing on previously unavailable sources — including letters, memoirs, and interviews with Faulkner’s daughter and lovers — Jay Parini has crafted a biography that delves into the mystery of this gifted and troubled writer. His Faulkner is an extremely talented, obsessive artist plagued by alcoholism and a bad marriage who somehow transcends his limitations. Parini weaves the tragedies and triumphs of Faulkner’s life in with his novels, serving up a biography that’s as engaging as it is insightful.

دانلود کتاب «یک زمان بی همتا: زندگی ویلیام فاکنر (P.S.)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید