مدیریت

هدف: کتاب برنامه های بازاریابی

On target: the book on marketing plans

دانلود کتاب On target: the book on marketing plans (به فارسی: هدف: کتاب برنامه های بازاریابی) نوشته شده توسط «Tim Berry – Doug Wilson»


اطلاعات کتاب هدف: کتاب برنامه های بازاریابی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palo Alto Software Inc

نویسنده: Tim Berry – Doug Wilson

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2000

تعداد صفحه: 366

حجم فایل: 4.13 مگابایت

کد کتاب: 0966489136 , 9780966489132

نوبت چاپ: 1st ed

توضیحات کتاب هدف: کتاب برنامه های بازاریابی

بله، این کتاب عالی یک آغازگر اولیه برای دانشجویان جدیدالورود و معاونان بازاریابی غیر متبحر است. و شاید این جایی است که برخی از مردم باید به آن برگردند؟ بازگشت به اصول اولیه گزارش دهی به مدیر عامل و مدیر عامل و مدیر مالی شرکت های ABC در زمینه بازاریابی، تبلیغات و تبلیغات. ROI برنامه شما چیست؟

A= آیا مجاز است؟

B= آیا بودجه آن بود؟

C= آیا مقرون به صرفه خواهد بود؟

برای مدت طولانی، بسیاری از افراد بازاریابی، تبلیغات و تبلیغات نزد روسای خود رفته اند و پیشنهادهایی به مبلغ 50 میلیون دلار ارائه کرده اند و آن را دریافت کرده اند. شش ماه بعد، محصول از قفسه ها بیرون کشیده شد و وجوه آن هدر رفت.

این کتاب یک مکتب اساسی و سخت است که به یک فرد خلاق کمک می کند تا مشخص کند که چه چیزی و چگونه و چه کسی مسئول بودجه بندی و تولید نتایج است. هیچ کمبودی در ایده‌های عالی، کمپین‌های عالی، آهنگ‌های جدید و شعارهای عالی که از آژانس‌های برتر در سراسر جهان می‌آیند وجود ندارد – با هزینه سنگین چند میلیون دلاری.

پس از کار برای بزرگترین شرکت تبلیغاتی و بازاریابی در جهان (که مالک تقریباً 100 شرکت است) حداقل نیمی از همکاران وجود دارند که اگر کمپین نتایج فروش داشته باشد، کمتر به آنها اهمیت می دهند. این کتاب به رفتار غیر مسئولانه پایان می دهد.

اگر نتوانید ROI را ثابت کنید یا ثابت کنید که فروش برداشته شده است یا P & L بهره مند شد! فقط به این دلیل که شما یک ایده بازاریابی عالی دارید – به این معنی نیست که بودجه پروژه درخواستی خود را دریافت می کنید!

بله، شرکت خانواده خودم که ما به آن کمک کرده‌ایم شعارهای ماندگاری ایجاد کرد که برای مردم پول درآورد، مانند «وقتی بارون می‌بارد»، برای مورتون سالت – «دست دراز کن و کسی را لمس کن»، برای تلفن بل (عموی من تونی گالی) و دیگران مانند “الماس برای همیشه است.” این ایده‌ها و جنگ‌ها یا شعارها با کمپین‌هایی که هنوز برای مشتریان ساخته شده و پول در می‌آورند – حتی پس از 100 سال هنوز هم استفاده می‌شوند.

چیزی که من در کتاب و برنامه نرم افزار تیم بری و داگ ویلسون یافتم این است که آنها افراد را در قبال پیشنهادات خود مسئول می دانند. و این بازگشتی به اصول اولیه است، رویکرد میز مدرسه که اکثر مدیران اجرایی، مدیران ارشد اجرایی و مدیران ارشد مالی آن را با طراوت می دانند. پیش‌بینی مهم است، اما نتایج واقعی برای فروش نیز کلیدی است.

تا به امروز، نمی توانم یکی از معاونان ارشد یک آژانس تبلیغاتی بزرگ را از ذهنم پاک کنم که به من می گوید: “کمپین 20 میلیون دلاری ما برای ارائه یک کمپین عالی بود – ما هیچ مسئولیت یا علاقه ای به نتایج مالی نداریم. مشتری.”

در این مورد، مشتری یک مشتری Fortune 100 بود…


YES, this excellent book is a basic primer for new students and non-savvy marketing VP’s. And maybe that’s where some folks should get back to? Back to the basics of reporting to their COO and CEO and CFO the ABC’s of Marketing, Publicity and Advertising. WHAT’S THE ROI OF YOUR PLAN?

A= Is it Authorized?

B= Was it Budgeted?

C= Will it be Cost effective?

For too long, too many Marketing, Publicity and Advertising folks have gone to their bosses and submitted proposals as high as 50 million dollars and gotten it. Six months later, the product was pulled from the shelves and the funds had been wasted.

This book is a basic, hard school of knocks which helps a creative person establish and lay out what and how and who will be responsible for budgeting and producing results. There are no shortage of great ideas, great campaigns, great new jingles and slogans coming from top agencies, worldwide – for a hefty multi-million dollar cost.

Having worked for the largest ad and marketing company in the world (which owns almost 100 companies) there are at least a half dozen colleagues whom could care less if the CAMPAIGN produced any sales results. This book puts an end to irresponsible behavior.

You can’t have your income of 400k per year anymore if you can’t prove the ROI or prove sales were lifted or the P & L benefited! Just because you have a great marketing idea – doesn’t mean you get your requested project budget!

YES, my own family’s company that we have helped created enduring slogans that MADE MONEY FOR PEOPLE like, “When it rains it pours,” for Morton Salt – “Reach out and touch someone,” for Bell Telephone (my Uncle Tony Galli) and others like, “A diamond is forever.” These ideas and jingles or slogans with campaigns made and make money still for clients – even after 100 years they are still being used today.

What I found in Tim Berry’s and Doug Wilson’s book and software program is that they are holding people accountable for their proposals. And that is a back to the basics, school desk approach that most CEO’s, COO’s and CFO’s find refreshing. Forecasting is key but so is Actual Results for Sales.

To this day, I can’t erase from my mind a senior VP at a major ad agency telling me, “the 20 million dollar campaign we handled was for delivery of an excellent campaign – we have no responsibility or interest in the financial results for the client.”

In this case, the client was a Fortune 100 client…

دانلود کتاب «هدف: کتاب برنامه های بازاریابی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید