کامپیوترها

راهنمای مبتدی OGRE 3D 1.7 (یادگیری با انجام: تئوری کمتر، نتایج بیشتر)

OGRE 3D 1.7 Beginner’s Guide (Learn by Doing: Less Theory, More Results)

دانلود کتاب OGRE 3D 1.7 Beginner’s Guide (Learn by Doing: Less Theory, More Results) (به فارسی: راهنمای مبتدی OGRE 3D 1.7 (یادگیری با انجام: تئوری کمتر، نتایج بیشتر)) نوشته شده توسط «Felix Kerger»


اطلاعات کتاب راهنمای مبتدی OGRE 3D 1.7 (یادگیری با انجام: تئوری کمتر، نتایج بیشتر)

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: Felix Kerger

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

حجم فایل: 9.41 مگابایت

کد کتاب: 1849512485 , 9781849512480

توضیحات کتاب راهنمای مبتدی OGRE 3D 1.7 (یادگیری با انجام: تئوری کمتر، نتایج بیشتر)

این کتاب مقدمه ای مبتنی بر مثال برای OGRE 3D است. هر مثال برخی از ویژگی های جدید را نشان می دهد و شما گام به گام یاد می گیرید که با استفاده از OGRE 3D صحنه های پیچیده با جلوه های مختلف ایجاد کنید. پس از چندین مثال در مورد بحث در مورد یک موضوع، بخشی وجود دارد که خودتان آن را انجام دهید که در آن شما به چالش کشیده می شوید تا مشکلات را به تنهایی حل کنید. اگر تا به حال می خواهید برنامه های سه بعدی را با OGRE 3D توسعه دهید، این کتاب مثال محور به شما این امکان را می دهد. برای دنبال کردن مثال‌های موجود در کتاب، به درک ++C نیاز است.

**


This book is an example-driven introduction to OGRE 3D. Each example shows some new features and you learn step-by-step to create complex scenes with different effects using OGRE 3D. After several examples discussing one topic there is a do-it-yourself part where you will be challenged to solve problems on your own. If you have ever wanted to develop 3D applications with OGRE 3D, this example-driven book will enable you to do so. Understanding of C++ is needed to follow the examples in the book.

**

دانلود کتاب «راهنمای مبتدی OGRE 3D 1.7 (یادگیری با انجام: تئوری کمتر، نتایج بیشتر)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید