دارو

جراحی چاقی

Obesity Surgery

دانلود کتاب Obesity Surgery (به فارسی: جراحی چاقی) نوشته شده توسط «Trish Chudleigh – Basky Thilaganathan»


اطلاعات کتاب جراحی چاقی

موضوع اصلی: دارو

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Churchill Livingstone

نویسنده: Trish Chudleigh – Basky Thilaganathan

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 9780443054716 , 0-443-054711

نوبت چاپ: 3

توضیحات کتاب جراحی چاقی

این مقدمه برای سونوگرافی زنان و زایمان بسیار مصور و کاربردی است، یک راهنمای گام به گام برای کسانی که تازه به سونوگرافی می پردازند و همچنین منبع مرجعی برای سونوگرافیست های با تجربه تر است. این محتوا به جزئیات استفاده از سونوگرافی در تمام جنبه های بارداری و همچنین بسیاری از موقعیت های رایج زنان و زایمان می پردازد.

* ترتیب مطالب از یک رویکرد منطقی برای استفاده از سونوگرافی در بارداری پیروی می کند که یادگیری و به خاطر سپردن آن آسان است. * این منبع جامع و کاربر پسند، دانش اولیه سونوگرافی را ارائه می دهد. * محتوا اطلاعات دقیق، دقیق، مرتبط و کاربردی ارائه می دهد که می تواند برای یک دانش آموز جدید یا یک پزشک با تجربه مفید باشد. * تصاویر با کیفیت بالا به خواننده کمک می کند تا موضوعات دشوار را درک کند.


Highly illustrated and practical, this introduction to obstetric ultrasound provides a step-by-step guide for those new to ultrasound as well as a source of reference for the more experienced ultrasonographer. The content details the use of ultrasound in all aspects of pregnancy, as well as many other commonly encountered gynecological situations.

* The order of material follows a logical approach to the use of ultrasound in pregnancy that’s easy to learn and remember. * Comprehensive and user-friendly, this resource provides basic knowledge of the ultrasound. * The content offers accurate, precise, relevant, and applicable information that could be useful for a new student or an experienced practitioner. * High-quality images aid the reader in coming to an understanding of difficult topics.

دانلود کتاب «جراحی چاقی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.