دانلود کتاب Nonconscious Influences on Consumer Choice (به فارسی: تأثیرات ناخودآگاه بر انتخاب مصرف کننده) نوشته شده توسط «Fitzsimons»
اطلاعات کتاب تأثیرات ناخودآگاه بر انتخاب مصرف کننده
موضوع اصلی: روانشناسی
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Fitzsimons
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
تعداد صفحه: 21
حجم کتاب: 1 مگابایت
دانلود کتاب «تأثیرات ناخودآگاه بر انتخاب مصرف کننده»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.