روانشناسی

تأثیرات ناخودآگاه بر انتخاب مصرف کننده

Nonconscious Influences on Consumer Choice

دانلود کتاب Nonconscious Influences on Consumer Choice (به فارسی: تأثیرات ناخودآگاه بر انتخاب مصرف کننده) نوشته شده توسط «Fitzsimons»


اطلاعات کتاب تأثیرات ناخودآگاه بر انتخاب مصرف کننده

موضوع اصلی: روانشناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Fitzsimons

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

تعداد صفحه: 21

حجم کتاب: 1 مگابایت

دانلود کتاب «تأثیرات ناخودآگاه بر انتخاب مصرف کننده»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.