مهندسی

توسعه محصول نسل بعدی: چگونه می توان بهره وری را افزایش داد، هزینه ها را کاهش داد و زمان چرخه را کاهش داد

Next Generation Product Development : How to Increase Productivity, Cut Costs, and Reduce Cycle Times

دانلود کتاب Next Generation Product Development : How to Increase Productivity, Cut Costs, and Reduce Cycle Times (به فارسی: توسعه محصول نسل بعدی: چگونه می توان بهره وری را افزایش داد، هزینه ها را کاهش داد و زمان چرخه را کاهش داد) نوشته شده توسط «Michael McGrath»


اطلاعات کتاب توسعه محصول نسل بعدی: چگونه می توان بهره وری را افزایش داد، هزینه ها را کاهش داد و زمان چرخه را کاهش داد

موضوع اصلی: مهندسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill

نویسنده: Michael McGrath

زبان: english

فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 352

حجم فایل: 7.08 مگابایت

کد کتاب: 0071435123 , 9780071435123

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب توسعه محصول نسل بعدی: چگونه می توان بهره وری را افزایش داد، هزینه ها را کاهش داد و زمان چرخه را کاهش داد

نویسنده، آقای مک گراث، از آگوست 2004 به عنوان عضو هیئت مدیره i2 Technologies و به عنوان مدیر اجرایی و رئیس آن از فوریه 2005 تا ژوئیه 2007 خدمت کرده است. پیش از این، او به عنوان مشاور فناوری فعال بود. شرکت‌های مستقر بودند، و IDe، یک شرکت توسعه نرم‌افزار را تأسیس کردند.

این کتاب اساساً بر توصیف چیزی متمرکز شده است که مک گراث آن را سیستم “DCM” (مدیریت زنجیره توسعه) می نامد، که نسل بعدی ابزارهای مدیریت توسعه محصول خواهد بود. در حالی که محتوا بسیار نزدیک به مشکلات واقعی در تحقیق و توسعه است، و مشکلات و راه حل های توصیف شده بسیار واقعی و واقعی هستند، کتاب به طور کلی من را بسیار ناراضی می گذارد.

چرا؟

وقتی مک گراث راه‌هایی را برای رسیدگی به مشکلات پیشنهاد می‌کند، او در سطح بالایی از نحوه عملکرد در عمل یا دقیقاً نحوه عملکرد سیستم «DCM» در جزئیات باقی می‌ماند.

حتی یک مثال واقعی در کتاب وجود ندارد. برای نشان دادن کاربرد ممکن، از یک شرکت ساختگی به عنوان مثال استفاده می شود. وقتی توضیح داده می شود که چگونه این شرکت خیالی با استفاده از این سیستم ساختگی DCM پیشرفت های بزرگی (در درصد با اعداد) داشته است، به حد شرم آور می رسد.

این کتاب واقعاً بر این تمرکز دارد که چگونه برخی از اعداد تحلیلی را می توان در مراحل توسعه و تیم های مختلف به اشتراک گذاشت. این یک پایه ضروری اما ناقص برای توسعه محصول “نسل بعدی” است. داده ها و اعداد می توانند بینش و راهنمایی ارائه دهند (و غیرقابل انکار یک مرحله ضروری هستند)، اما پویایی انسان باید به همان اندازه مهم باشد. اگر تجربه ای دارید، می دانید به عنوان مثال. که برخی از تخصیص منابع را نمی توان از طریق تجزیه و تحلیل صفحه گسترده تصمیم گیری کرد. افراد بلوک های لگو قابل تعویض نیستند.

در حین خواندن این کتاب، به طور مداوم این تصور را داشتم که دارم یک وایت پیپر یا سند مورد نیاز یک شرکت نرم افزاری را می خوانم. همانطور که اغلب انجام می‌دهم، یک بررسی سریع پس‌زمینه نویسنده انجام دادم و متوجه شدم که قبل از شروع در i2، آقای مک‌گراث IDe را بنیان‌گذار کرده بود. تجارت IDe توسعه راه حل های یکپارچه برای مدیریت زنجیره توسعه بود. (من دیگر نتوانستم اثری از وجود این شرکت پیدا کنم، بنابراین حدس می‌زنم که دیگر وجود نداشته باشد). آیا این کتاب طرح اولیه آن شرکت بود؟ شاید، احتمالا.

در هر صورت، من 39،95 دلار خرج کرده‌ام و 360 صفحه را خوانده‌ام و احساس می‌کنم که هر دوی اینها در مقایسه با ارزشی که از کتاب از نظر استفاده عملی، ایده‌های نوآورانه و سرگرمی کسب کرده‌ام، بسیار بالا هستند.


The author, Mr. McGrath, has served as a member of the board of directors of i2 Technologies, since August 2004 and as its chief executive officer and president from February 2005 through July 2007. Before, he was active as a consultant to technology-based companies, and had co-founded IDe, a software development company.

The book is basically focussed on the description of what McGrath calls a “DCM” (development chain management) system, which would be the next-generation of product development management tools. While the content is very close to real problems in R&D, and the problems and solutions described feel very actual and real, the book as a whole leaves me very unsatisfied.

Why?

When McGrath proposes ways of addressing problems, he remains quite high-level on how this will look in practice or exactly how the “DCM” system would work in detail.

There is not a single real life example in the book. To show the possible application, a fictive company is used as an example. It got to the point of being embarassing when it is described how this fictive company made great improvements (in percentage with numbers) using this fictive DCM system.

The book really focusses on how some analytical numbers can be shared across stages of development and different teams. This is a necessary but incomplete base for “next generation” product development. Data and numbers can provide insight and guidance (and are undeniably a needed step), but the human dynamics should be as important. If you have some experience, you know e.g. that some resource allocations cannot be decided upon through spreadsheet analysis. People are not interchangeable Lego blocks.

While reading through this book, I continuously had the strong impression that I was reading a whitepaper or requirement document from a software company. As I often do, I run a quick background check on the author, and found that in before starting at i2, Mr. McGrath had co-founded IDe. IDe’s business was to develop integrated solutions for Development Chain Management. (I couldn’t find traces of this company’s existence any more so I guess it doesn’t exist any more). Was this book the blueprint for that company? Maybe, possibly.

Any case, I have spent 39,95 USD and have read through 360 pages and feel both of these are too high compared to the value I got out of the book in terms of practical use, innovative ideas and fun.

دانلود کتاب «توسعه محصول نسل بعدی: چگونه می توان بهره وری را افزایش داد، هزینه ها را کاهش داد و زمان چرخه را کاهش داد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید