تجارت

استراتژی های جدید برای مدیریت شهرت: به دست آوردن کنترل مسائل،..

New Strategies for Reputation Management: Gaining Control of Issues,..

دانلود کتاب New Strategies for Reputation Management: Gaining Control of Issues,.. (به فارسی: استراتژی های جدید برای مدیریت شهرت: به دست آوردن کنترل مسائل،..) نوشته شده توسط «Andrew Griffin»


اطلاعات کتاب استراتژی های جدید برای مدیریت شهرت: به دست آوردن کنترل مسائل،..

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Andrew Griffin

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 185

حجم فایل: 815 کیلوبایت

کد کتاب: 0749452935 , 9780749452933

توضیحات کتاب استراتژی های جدید برای مدیریت شهرت: به دست آوردن کنترل مسائل،..

Книга New Strategies for Reputation Management: Gaining Control of Issues,… Strategies New for Reputation Management: Gaining Control of Issues, Crises & مسئولیت اجتماعی شرکتی نویسندگان: اندرو گریفین محصول: 2008 فرمت: pdf صفحه: 176 اندازه: 1.3 Mb ISBN: 074945007X نام: انگلیسی: انگلیسی: 0. اکثر شرکت ها بر این اساس برای شهرت خود ارزش قائل هستند. “استراتژی های جدید برای مدیریت شهرت” به مدیران نشان می دهد که چگونه در مدیریت استراتژیک شهرت کسب و کار ابتکار عمل کنند. نویسنده اندرو گریفین استدلال می کند که تفکر استاندارد در مورد مدیریت شهرت اغلب برای عصر اطلاعات امروز ناکافی است. او مجموعه ای از روش های جدید و قوی را توصیف می کند که تضمین می کند شهرت یک شرکت می تواند در برابر بحران های بزرگ و رویدادهای پیش بینی نشده ای که آن را تهدید می کند مقاومت کند. “استراتژی های جدید برای مدیریت شهرت” با پوشش موضوعات عملی و استراتژیک، نحوه برخورد موثر با بحران های غیرمنتظره را توضیح می دهد. همچنین توضیح می‌دهد که چه استراتژی‌هایی می‌توانند در زمان‌های دیگر شهرت خوب یک شرکت را ایجاد کنند. این کتاب با مطالعات موردی بین المللی و صدها مثال برگرفته از تجربه گسترده نویسنده در این زمینه، راهنمای موثری برای مدیریت شهرت یک شرکت برای موفقیت است.


Книга New Strategies for Reputation Management: Gaining Control of Issues,… New Strategies for Reputation Management: Gaining Control of Issues, Crises & Corporate Social ResponsibilityКниги Менеджмент Автор: Andrew Griffin Год издания: 2008 Формат: pdf Страниц: 176 Размер: 1,3 Mb ISBN: 074945007X Язык: Английский0 (голосов: 0) Оценка:A damaged reputation can severely hurt the bottom line. Most corporations value their reputations accordingly. “New Strategies for Reputation Management” shows executives how to take the initiative in strategically managing a businesss reputation. Author Andrew Griffin argues that standard thinking on reputation management is often inadequate for today’s information age. He describes a host of new and robust methods that will ensure a company’s reputation can withstand the major crises and unforeseen events that threaten it. Covering both practical and strategic issues, “New Strategies for Reputation Management” explains how to deal effectively with unexpected crises. It also describes what strategies can build a company’s good reputation at other times. With international case studies and hundreds of examples drawn from the author’s extensive experience in the field, this book is an effective guide for managing a company’s reputation for success.

دانلود کتاب «استراتژی های جدید برای مدیریت شهرت: به دست آوردن کنترل مسائل،..»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید