بازاریابی: تبلیغات

توسعه محصول جدید: از ایده اولیه تا مدیریت محصول

New Product Development: from Initial Idea to Product Management

دانلود کتاب New Product Development: from Initial Idea to Product Management (به فارسی: توسعه محصول جدید: از ایده اولیه تا مدیریت محصول) نوشته شده توسط «Marc Annacchino»


اطلاعات کتاب توسعه محصول جدید: از ایده اولیه تا مدیریت محصول

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: Marc Annacchino

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 567 / 587

حجم فایل: 53.41 مگابایت

کد کتاب: 0750677325 , 9780750677325

توضیحات کتاب توسعه محصول جدید: از ایده اولیه تا مدیریت محصول

توسعه محصول جدید مارک آناکینو با ارائه درک بین رشته‌ای از فرآیند توسعه محصول جدید، بازده دلار توسعه سرمایه‌گذاری شده را به حداکثر می‌رساند. توسعه محصول جدید آخرین مرز در دستیابی به مزیت رقابتی است. در حالی که عوامل دیگری مانند عملکرد، کیفیت و قابلیت اطمینان، در دسترس بودن و عملکرد حمل و نقل در حال حاضر الزامات سطح اولیه هستند، توسعه محصول جدید سلاح رقابتی ضروری است. این کتاب جامع و مفصل راهنمای عملی فرآیند توسعه محصول جدید از مفهوم اولیه و ارزیابی اهداف شرکت از طریق بازاریابی، برنامه ریزی، توسعه، تولید و مدیریت محصول است. این شامل بیش از 200 تصویر با 52 ابزار واقعی مورد نیاز برای اجرای یک برنامه واقعی است. در نسخه CD-ROM همراه، این ابزارها در متن برای ارائه به خواننده تعبیه شده است. پیوندهای تعبیه شده به خواننده این امکان را می دهد که به یک “جعبه شنی” ویژه بپرد که به آنها امکان می دهد مفاهیم ارائه شده در متن را مستقیماً در برنامه توسعه خود اعمال کنند و آنها را به عنوان بخشی از سیستم پرونده خود ذخیره کنند و چارچوب واقعی را برای استفاده پزشک ارائه دهند. این کتاب و مجموعه ابزار همراه بهترین سرمایه گذاری است که می توانید برای اطمینان از موفقیت محصول جدید انجام دهید! *حاوی CD-ROM با بیش از 50 ابزار نرم افزاری مورد نیاز برای پیاده سازی برنامه ها * یک دیدگاه چند بعدی منحصر به فرد را ارائه می دهد که از 26 سال تجربه و بیش از 40 پیاده سازی واقعی ناشی می شود * نقشه هایی را برای سازماندهی و مستندسازی برنامه های توسعه خود در اختیار خوانندگان قرار می دهد.


Marc Annacchino’s New Product Development will maximize return on development dollar invested by providing the reader with an interdisciplinary understanding of the new product development process. New Product Development is the last frontier in gaining a competitive edge. While other factors such as functionality, quality and reliability, availability and shipment performance are now entry level requirements, New Product Development is the competitive weapon of necessity. This comprehensive and detailed book is a practical guide to the process of New Product Development from initial concept and corporate goals assessment through marketing, planning, development, manufacturing and product management. It contains over 200 illustrations with 52 actual tools needed to execute an actual program. On the accompanying CD-ROM version, these tools are embedded in the text for presentation to the reader. Embedded hyperlinks allow the reader to jump to a special “sandbox” which will allow them to apply the concepts presented in the text directly to their development program and save them as part of their filing system, providing the actual framework for practitioner use.This book and accompanying tool set is the best investment you can make to ensure new product success! *Contains CD-ROM with over 50 software tools needed to implement programs*Presents a unique multidimensional perspective that comes from 26 years of experience and over 40 real implementations*Provides readers with blueprints for organizing and documenting their development programs

دانلود کتاب «توسعه محصول جدید: از ایده اولیه تا مدیریت محصول»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید