هنر

موزه‌ها در فضای رسانه‌ای جدید: انتقال رسانه، مشارکت، اخلاق

Museums in the New Mediascape: Transmedia, Participation, Ethics

دانلود کتاب Museums in the New Mediascape: Transmedia, Participation, Ethics (به فارسی: موزه‌ها در فضای رسانه‌ای جدید: انتقال رسانه، مشارکت، اخلاق) نوشته شده توسط «Jenny Kidd»


اطلاعات کتاب موزه‌ها در فضای رسانه‌ای جدید: انتقال رسانه، مشارکت، اخلاق

موضوع اصلی: هنرها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Ashgate

نویسنده: Jenny Kidd

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 166 / 177

حجم فایل: 1.14 مگابایت

کد کتاب: 1409442993 , 9781409442998

توضیحات کتاب موزه‌ها در فضای رسانه‌ای جدید: انتقال رسانه، مشارکت، اخلاق

موزه امروز با پرسش‌های پیچیده‌ای از تعریف، بازنمایی، اخلاق، آرمان و بقای اقتصادی مواجه است. در کنار این، ما شاهد استفاده رو به رشد از مجموعه‌ای از رسانه‌های جدید از جمله پورتال‌ها و محتواهای وب پویا، آرشیوهای دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و بازی‌های آنلاین هستیم. در قلب این تغییرات در ایده “بازدید کننده” و “مخاطب” و مشارکت و نمایندگی آنها در حوزه فرهنگی جدید وجود دارد. این کتاب روشنگر تعدادی از تضادها را باز می کند که به چارچوب بندی و بیان آثار رسانه های دیجیتال در موزه کمک می کند و به این پرسش می پردازد که مشارکت واقعی چیست. بر اساس تحقیقات تجربی اولیه و طیف وسیعی از مطالعات موردی، نویسنده سوالاتی را درباره موزه به عنوان رسانه از تعدادی رشته های مختلف بررسی می کند و نشان می دهد که در سراسر موزه ها و مطالعه آنها، منطق فرهنگی در حال تغییر است.


The museum today faces complex questions of definition, representation, ethics, aspiration and economic survival. Alongside this we see burgeoning use of an array of new media including increasingly dynamic web portals and content, digital archives, social networks, blogs and online games. At the heart of this are changes to the idea of ‘visitor’ and ‘audience’ and their participation and representation in the new cultural sphere. This insightful book unpacks a number of contradictions that help to frame and articulate digital media work in the museum and questions what constitutes authentic participation. Based on original empirical research and a range of case studies the author explores questions about the museum as media from a number of different disciplines and shows that across museums and the study of them, the cultural logic is changing.

دانلود کتاب «موزه‌ها در فضای رسانه‌ای جدید: انتقال رسانه، مشارکت، اخلاق»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید