بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی موزه. رقابت در بازار جهانی

Museum Marketing. Competing in the Global Marketplace

دانلود کتاب Museum Marketing. Competing in the Global Marketplace (به فارسی: بازاریابی موزه. رقابت در بازار جهانی) نوشته شده توسط «Ruth Rentschler and Anne-Marie Hede (Eds.)»


اطلاعات کتاب بازاریابی موزه. رقابت در بازار جهانی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: Ruth Rentschler and Anne-Marie Hede (Eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 272

حجم فایل: 2.89 مگابایت

کد کتاب: 0750680652 , 9780750680653

دانلود کتاب «بازاریابی موزه. رقابت در بازار جهانی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید