دانلود کتاب Museum Management and Marketing (Leicester Readers in Museum Studies) (به فارسی: مدیریت و بازاریابی موزه (Leicester Readers in Museum Studies)) نوشته شده توسط «Richard Sandell»
اطلاعات کتاب مدیریت و بازاریابی موزه (Leicester Readers in Museum Studies)
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Richard Sandell
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 320 / 439
حجم فایل: 1.60 مگابایت
کد کتاب: 041539628X , 9780415396288
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مدیریت و بازاریابی موزه (Leicester Readers in Museum Studies)
این خواننده با گردآوری مجموعهای از مقالات با کیفیت بالا، از نظر فکری قوی و محرک در مورد پیشرفتهای نظری و عملی در این زمینه، حوزههای مرتبط مدیریت و بازاریابی در موزه را بررسی میکند. این مقالات، از مشارکت کنندگان، متخصصان و نویسندگان برجسته و شناخته شده جهانی در زمینه های خود، به زمینه مدیریت موزه می پردازد و اینکه چگونه شیوه های بازاریابی و مدیریت باید ویژگی های موزه و غیرقابل توجه را در نظر بگیرد. اخلاق سود نوشتههای کلیدی از ادبیات گستردهتر گنجانده شده است، و مجموعه نوشتههای کلیدی در مورد بررسی و مطالعه مدیریت و بازاریابی در موزه، نه تنها برای کسانی که این موضوع را مطالعه میکنند، بلکه برای متخصصانی که در این زمینه کار میکنند و در حال توسعه هستند، سود زیادی دارد.
دانلود کتاب «مدیریت و بازاریابی موزه (Leicester Readers in Museum Studies)»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.