بازاریابی: تبلیغات

مدیریت و بازاریابی موزه (Leicester Readers in Museum Studies)

Museum Management and Marketing (Leicester Readers in Museum Studies)

دانلود کتاب Museum Management and Marketing (Leicester Readers in Museum Studies) (به فارسی: مدیریت و بازاریابی موزه (Leicester Readers in Museum Studies)) نوشته شده توسط «Richard Sandell»


اطلاعات کتاب مدیریت و بازاریابی موزه (Leicester Readers in Museum Studies)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Richard Sandell

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 320 / 439

حجم فایل: 1.60 مگابایت

کد کتاب: 041539628X , 9780415396288

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مدیریت و بازاریابی موزه (Leicester Readers in Museum Studies)

این خواننده با گردآوری مجموعه‌ای از مقالات با کیفیت بالا، از نظر فکری قوی و محرک در مورد پیشرفت‌های نظری و عملی در این زمینه، حوزه‌های مرتبط مدیریت و بازاریابی در موزه را بررسی می‌کند. این مقالات، از مشارکت کنندگان، متخصصان و نویسندگان برجسته و شناخته شده جهانی در زمینه های خود، به زمینه مدیریت موزه می پردازد و اینکه چگونه شیوه های بازاریابی و مدیریت باید ویژگی های موزه و غیرقابل توجه را در نظر بگیرد. اخلاق سود نوشته‌های کلیدی از ادبیات گسترده‌تر گنجانده شده است، و مجموعه نوشته‌های کلیدی در مورد بررسی و مطالعه مدیریت و بازاریابی در موزه، نه تنها برای کسانی که این موضوع را مطالعه می‌کنند، بلکه برای متخصصانی که در این زمینه کار می‌کنند و در حال توسعه هستند، سود زیادی دارد.


Drawing together a selection of high quality, intellectually robust and stimulating articles on both theoretical and practice-based developments in the field, this Reader investigates the closely linked areas of management and marketing in the museum. The articles, from established and world-renowned contributors, practitioners and writers at the leading edge of their fields, deal with the museum context of management and how marketing and management practices must take account of the specifics of the museum and the not-for-profit ethos. Key writings from broader literature are included, and the collection of key writings on the investigation and study of management and marketing in the museum are of great benefit not only to those studying the subject, but also to professionals working and developing within the field.

دانلود کتاب «مدیریت و بازاریابی موزه (Leicester Readers in Museum Studies)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید