برنامه نویسی: بازی

برنامه نویسی بازی چند نفره: معماری بازی های شبکه ای

Multiplayer Game Programming: Architecting Networked Games

دانلود کتاب Multiplayer Game Programming: Architecting Networked Games (به فارسی: برنامه نویسی بازی چند نفره: معماری بازی های شبکه ای) نوشته شده توسط «Josh Glazer – Sanjay Madhav»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی چند نفره: معماری بازی های شبکه ای

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Addison-Wesley Professional

نویسنده: Josh Glazer – Sanjay Madhav

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 384 / 385

حجم فایل: 14.23 مگابایت

کد کتاب: 0134034309 , 9780134034300

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی چند نفره: معماری بازی های شبکه ای

راهنمای عملی ساخت بازی های چندنفره شبکه ای قابل اعتماد

بازی‌های چندنفره شبکه‌ای یک تجارت چند میلیارد دلاری هستند: برخی از بازی‌ها اکنون ده‌ها میلیون بازیکن را جذب می‌کنند. در این راهنمای عملی و غنی از کد، جاشوا گلیزر و سانجی مدهاو شما را در تمام جنبه های مهندسی آنها راهنمایی می کنند. نویسندگان با تکیه بر تجربه بی‌نظیر خود به‌عنوان توسعه‌دهنده بازی و مربی، شما را در ساخت یک معماری چندنفره قوی و ایجاد هر سیستم در سطح موتور هدایت می‌کنند. شما از طریق نمونه کدهای کار عمیق برای دو بازی کامل یاد خواهید گرفت: یک بازی اکشن و یک بازی استراتژی زمان واقعی (RTS).

ابتدا، مدهاو و گلیزر به بررسی موارد ضروری شبکه و برنامه نویسی شبکه از دیدگاه توسعه دهندگان بازی می پردازند. در مرحله بعد، آنها مدیریت انتقال داده های بازی، به روز رسانی اشیاء بازی در سراسر شبکه و سازماندهی دستگاه هایی را که به بازی شما می پیوندند، می گذرانند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با وجود تناقضات ذاتی اینترنت، عملکرد قابل اعتماد را تضمین کنید، و چگونه کد بازی را برای حداکثر امنیت و مقیاس پذیری طراحی کنید. نویسندگان با پرداختن به دو موضوع بسیار مهم نتیجه گیری می کنند: ترکیب خدمات گیمر و میزبانی بازی های شما در فضای ابری.

محتوای این راهنما به طور گسترده از طریق دوره های برنامه نویسی بازی چند نفره نویسندگان در USC آزمایش شده است. هم برای دانش‌آموزان و هم برای برنامه‌نویسان بازی که به سمت بازی‌های شبکه‌ای حرکت می‌کنند به همان اندازه ارزشمند است.

پوشش شامل
​​است
• چگونه بازی ها برای مقابله با چالش های محیط های شبکه ای تکامل یافته اند
• استفاده از پروتکل ها و استانداردهای ارتباط اینترنتی در ساخت بازی
• کار با Berkeley Socket، پرکاربردترین ساختار شبکه در بازی چند نفره
• قالب بندی داده های بازی برای انتقال کارآمد اینترنتی
• همگام سازی حالت ها به طوری که همه بازیکنان دنیای یکسانی را به اشتراک بگذارند
• سازماندهی توپولوژی های شبکه برای بازی های در مقیاس بزرگ
• غلبه بر مشکلات تأخیر و لرزش که باعث تأخیر یا از دست رفتن داده می شود
• مقیاس بازی ها بدون به خطر انداختن عملکرد
• مبارزه با آسیب پذیری های امنیتی و تقلب های نرم افزاری
• استفاده از قابلیت شبکه سازی موتورهای بازی محبوب Unreal 4 و Unity
• یکپارچه سازی خدمات گیمر مانند خواستگاری، دستاوردها و تابلوهای امتیازات
• اجرای سرورهای بازی در فضای ابری

درباره وب سایت
کد منبع C++ برای همه نمونه ها در github.com/MultiplayerBook موجود است. مربیان همچنین مجموعه کاملی از اسلایدهای پاورپوینت و نمونه برنامه درسی را پیدا خواهند کرد.


The Practical Guide to Building Reliable Networked Multiplayer Games

Networked multiplayer games are a multibillion dollar business: some games now attract tens of millions of players. In this practical, code-rich guide, Joshua Glazer and Sanjay Madhav guide you through every aspect of engineering them. Drawing on their immense experience as both game developers and instructors, the authors lead you through building a robust multiplayer architecture, and creating every engine-level system. You’ll learn through in-depth working code examples for two complete games: an action game and a real time strategy (RTS) game.

First, Madhav and Glazer review the essentials of networking and network programming from the standpoint of game developers. Next, they walk through managing game data transmission, updating game objects across the network, and organizing the devices that join your game. You’ll learn how to ensure reliable performance despite the Internet’s inherent inconsistencies, and how to design game code for maximum security and scalability. The authors conclude by addressing two increasingly crucial issues: incorporating gamer services and hosting your games in the cloud.

This guide’s content has been extensively tested through the authors’ multiplayer game programming courses at USC. It is equally valuable both to students and to working game programmers moving into networked games.

Coverage includes
• How games have evolved to meet the challenges of networked environments
• Using Internet communication protocols and standards in game development
• Working with Berkeley Socket, the most widely used networking construct in multiplayer gaming
• Formatting game data for efficient Internet transmission
• Synchronizing states so all players share the same world
• Organizing networking topologies for large-scale games
• Overcoming latency and jitter problems that cause delays or lost data
• Scaling games without compromising performance
• Combating security vulnerabilities and software cheats
• Leveraging the networking functionality of the popular Unreal 4 and Unity game engines
• Integrating gamer services such as matchmaking, achievements, and leaderboards
• Running game servers in the cloud

About the Website
C++ source code for all examples is available at github.com/MultiplayerBook . Instructors will also find a full set of PowerPoint slides and a sample syllabus.

دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی چند نفره: معماری بازی های شبکه ای»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید