کامپیوترها

توسعه بازی چند نفره با HTML5

Multiplayer Game Development with HTML5

دانلود کتاب Multiplayer Game Development with HTML5 (به فارسی: توسعه بازی چند نفره با HTML5) نوشته شده توسط «Rodrigo Silveira»


اطلاعات کتاب توسعه بازی چند نفره با HTML5

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: Rodrigo Silveira

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 148 / 180

حجم فایل: 2.02 مگابایت

کد کتاب: 1785283103 , 9781785283109

توضیحات کتاب توسعه بازی چند نفره با HTML5

بازی‌های چندنفره با قابلیت‌های کامل و بسیار تعاملی با HTML5 بسازید

درباره این کتاب

  • طراحی، توسعه، مدیریت، اشکال‌زدایی، و انتشار HTML5 مبتنی بر وب چند نفره خود را بازی‌ها
  • به بازیکنان اجازه دهید رودرروی یکدیگر قرار بگیرند، یا با هم در یک دنیای بازی همکاری کنند
  • یک راهنمای پیشرو و عملی که بر اساس یک بازی تک‌نفره موجود ساخته شده است. و قابلیت‌های شبکه‌سازی بیشتری را در هر یک از تکرارها اضافه می‌کند

این کتاب برای چه کسی است

اگر یک توسعه‌دهنده بازی HTML5 هستید که می‌توانید بازی‌های پایه تک‌نفره بسازید و اکنون آماده استفاده از چند نفره هستید عملکرد در بازی‌هایتان در سریع‌ترین زمان ممکن، پس این کتاب برای شما ایده‌آل است.

آنچه خواهید آموخت

  • بازی‌ها را با استفاده از مدل‌های چندنفره مختلف طراحی کنید
  • ایجاد سرورهای معتبر بازی
  • li>

  • توسعه کلاینت های بازی که با سایر کلاینت ها از طریق WebSockets ارتباط برقرار می کنند و همگام می شوند
  • بازی های چندنفره پاسخگو با استفاده از پیش بینی مشتری بنویسید
  • ارتقای الکترونیکی ساختن بازی تک نفره با افزودن مکانیک های چند نفره
  • از فناوری های پیشرفته استفاده کنید تا فرآیند توسعه و محصول نهایی آن برای برنامه نویسان لذت بخش و برای بازیکن شگفت انگیز باشد
  • ایجاد بازی‌های همتا به همتا با استفاده از WebRTC

در جزئیات

توسعه یک بازی آنلاین می‌تواند به همان اندازه سرگرم‌کننده باشد. با این حال، هماهنگ کردن چندین مشتری و همگام نگه داشتن همه با یک سرور بازی، کاهش و مدیریت تأخیر شبکه (در عین حال از تقلب جلوگیری می‌کند)، و اطمینان از اینکه هر بازیکن تجربه‌ای عالی دارد، می‌تواند به سرعت بسیار زیاد شود.

کتاب به شما یاد می دهد که چگونه بازی هایی را توسعه دهید که از چندین بازیکن در حال تعامل در یک دنیای بازی پشتیبانی می کنند و به شما نشان می دهد که چگونه عملیات برنامه نویسی شبکه را برای پیاده سازی چنین سیستم هایی انجام دهید. این مبانی شبکه بازی را با توسعه یک بازی چندنفره بلادرنگ تیک تاک قبل از تبدیل یک بازی مار تک نفره دو بعدی موجود به چند نفره، با استفاده از طراحی بازی مقیاس‌پذیرتر برای بازی‌های آنلاین، پوشش می‌دهد.

در نهایت به موضوعات پیشرفته‌تر شبکه می‌پردازید، که به شما امکان می‌دهد مشکلاتی مانند درخواست‌های سرور از چندین کاربر را مدیریت کنید و بازی‌های چندنفره خود را ایمن‌تر و کمتر مستعد تقلب کنید.


Build fully-featured, highly interactive multiplayer games with HTML5

About This Book

  • Design, develop, manage, debug, and release your multiplayer web-based HTML5 games
  • Allow players to go head to head against each other, or collaborate together in the same game world
  • A progressive, hands-on guide that builds on an existing single-player game, and adds more networking capabilities at each of the iterations

Who This Book Is For

If you are a HTML5 game developer who can make basic single-player games and you are now ready to incorporate multiplayer functionality in your games as quickly as possible, then this book is ideal for you.

What You Will Learn

  • Design games using various multiplayer models
  • Create authoritative game servers
  • Develop game clients that communicate and synchronize with other clients through WebSockets
  • Write responsive multiplayer games using client prediction
  • Upgrade an existing single-player game by adding multiplayer mechanics
  • Use state-of-the-art technologies to make the development process and its end product enjoyable to programmers and amazing to the player
  • Create peer-to-peer gaming using WebRTC

In Detail

Developing an online game can be just as much fun as playing it. However, orchestrating multiple clients and keeping everyone in sync with a game server, reducing and managing network latency (all the while preventing cheating), and making sure every player has an excellent experience can quickly become overwhelming.

This book will teach you how to develop games that support multiple players interacting in the same game world, and show you how to perform network programming operations in order to implement such systems. It covers the fundamentals of game networking by developing a real-time multiplayer game of Tic-tac-toe before moving on to convert an existing 2D single-player snake game to multiplayer, using a more scalable game design for online gaming.

Finally you will be tackling more advanced networking topics, allowing you to handle problems such as server queries from multiple users and making your multiplayer games more secure and less prone to cheating.

دانلود کتاب «توسعه بازی چند نفره با HTML5»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید