روانشناسی

یادگیری چند رسانه ای

Multimedia Learning

دانلود کتاب Multimedia Learning (به فارسی: یادگیری چند رسانه ای) نوشته شده توسط «Richard E. Mayer»


اطلاعات کتاب یادگیری چند رسانه ای

موضوع اصلی: روانشناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: Richard E. Mayer

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 320

حجم فایل: 1.73 مگابایت

کد کتاب: 0521735351 , 9780521735353

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب یادگیری چند رسانه ای

صدها سال است که پیام‌های شفاهی مانند سخنرانی‌ها و درس‌های چاپی، ابزار اصلی توضیح ایده‌ها به فراگیران بوده‌اند. اگرچه یادگیری کلامی ابزار قدرتمندی است، این کتاب راه‌هایی را برای فراتر رفتن از کلامی صرف بررسی می‌کند. پیشرفت‌های اخیر در فناوری گرافیک و فناوری اطلاعات، تلاش‌های جدیدی را برای درک پتانسیل یادگیری چندرسانه‌ای به‌عنوان وسیله‌ای برای ارتقای درک انسان انجام داده است. ریچارد ای. مایر در آموزش چندرسانه‌ای، ویرایش دوم، بررسی می‌کند که آیا مردم زمانی که ایده‌ها در قالب کلمات و تصاویر بیان می‌شوند، عمیق‌تر می‌آموزند یا نه. او 12 اصل طراحی آموزشی را بررسی می کند که بر اساس مطالعات تحقیقاتی تجربی و مبتنی بر تئوری چگونگی یادگیری افراد از کلمات و تصاویر است. نتیجه آن چیزی است که مایر آن را نظریه شناختی یادگیری چندرسانه ای می نامد، نظریه ای که برای اولین بار در اولین ویرایش آموزش چندرسانه ای توسعه یافت و در کتاب راهنمای یادگیری چند رسانه ای کمبریج توسعه یافت.


For hundreds of years verbal messages such as lectures and printed lessons have been the primary means of explaining ideas to learners. Although verbal learning offers a powerful tool, this book explores ways of going beyond the purely verbal. Recent advances in graphics technology and information technology have prompted new efforts to understand the potential of multimedia learning as a means of promoting human understanding. In Multimedia Learning, Second Edition, Richard E. Mayer examines whether people learn more deeply when ideas are expressed in words and pictures rather than in words alone. He reviews 12 principles of instructional design that are based on experimental research studies and grounded in a theory of how people learn from words and pictures. The result is what Mayer calls the cognitive theory of multimedia learning, a theory first developed in the first edition of Multimedia Learning and further developed in The Cambridge Handbook of Multimedia Learning.

دانلود کتاب «یادگیری چند رسانه ای»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید