مهندسی

تجزیه و تحلیل محتوای چند رسانه ای

Multimedia Content Analysis

دانلود کتاب Multimedia Content Analysis (به فارسی: تجزیه و تحلیل محتوای چند رسانه ای) نوشته شده توسط «Jens Ohm (auth.)»


اطلاعات کتاب تجزیه و تحلیل محتوای چند رسانه ای

موضوع اصلی: مهندسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg

نویسنده: Jens Ohm (auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 425

حجم فایل: 8.35 مگابایت

کد کتاب: 3662528282 , 9783662528280

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب تجزیه و تحلیل محتوای چند رسانه ای

این کتاب درسی زمینه‌های نظری و جنبه‌های عملی بیان ویژگی‌های تصویر، ویدیو و صدا را پوشش می‌دهد، به عنوان مثال، رنگ، بافت، لبه، شکل، نقطه برجسته و ناحیه، حرکت، ساختار سه بعدی، صدا/صوت در زمان، فرکانس و حوزه مغزی، ساختار و ملودی. الگوریتم های به روز برای تخمین، جستجو، طبقه بندی و بیان فشرده داده های ویژگی به تفصیل شرح داده شده است. مفاهیم تجزیه سیگنال (مانند تقسیم بندی، ردیابی منبع و جداسازی)، و همچنین ترکیب، اختلاط، اثرات، و رندر مورد بحث قرار می گیرند. شکل ها و مثال های متعدد به نشان دادن جنبه های پوشش داده شده کمک می کند. این کتاب بر اساس یک دوره دانشگاهی در سطح فارغ التحصیل تهیه شده است و بیشتر فصول با تمرینات حل مسئله تکمیل شده است. این کتاب همچنین یک مقدمه مستقل برای محققان و توسعه دهندگان سیستم های تحلیل محتوای چند رسانه ای در صنعت است.


This textbook covers the theoretical backgrounds and practical aspects of image, video and audio feature expression, e.g., color, texture, edge, shape, salient point and area, motion, 3D structure, audio/sound in time, frequency and cepstral domains, structure and melody. Up-to-date algorithms for estimation, search, classification and compact expression of feature data are described in detail. Concepts of signal decomposition (such as segmentation, source tracking and separation), as well as composition, mixing, effects, and rendering, are discussed. Numerous figures and examples help to illustrate the aspects covered. The book was developed on the basis of a graduate-level university course, and most chapters are supplemented by problem-solving exercises. The book is also a self-contained introduction both for researchers and developers of multimedia content analysis systems in industry.

دانلود کتاب «تجزیه و تحلیل محتوای چند رسانه ای»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید