دانلود کتاب Multilingual Learners and Academic Literacies: Sociocultural Contexts of Literacy Development in Adolescents (به فارسی: یادگیرندگان چند زبانه و سوادهای آکادمیک: زمینه های فرهنگی اجتماعی توسعه سواد در نوجوانان) نوشته شده توسط «Daniella Molle – Edynn Sato – Timothy Boals – Carol A. Hedgspeth»
اطلاعات کتاب یادگیرندگان چند زبانه و سوادهای آکادمیک: زمینه های فرهنگی اجتماعی توسعه سواد در نوجوانان
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – انسان شناسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Daniella Molle – Edynn Sato – Timothy Boals – Carol A. Hedgspeth
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 332 / 333
حجم فایل: 2.84 مگابایت
کد کتاب: 1138846473 , 9781138846470
توضیحات کتاب یادگیرندگان چند زبانه و سوادهای آکادمیک: زمینه های فرهنگی اجتماعی توسعه سواد در نوجوانان
با تغییر گفتمان از تمرکز بر زبان آکادمیک به ساختار پویاتر اما کمتر تحقیق شده سواد دانشگاهی، این جلد به سه سوال کلیدی می پردازد:
• سواد آکادمیک چیست؟ ?
• رشد سواد تحصیلی در دانش آموزان نوجوان چندزبانه چگونه است و چگونه می توان این پیشرفت را ارزیابی کرد؟
• چه زمینه های کلاسی باعث رشد سواد تحصیلی در نوجوانان چند زبانه می شود؟
نویسندگان مشارکتکننده تعاریف متفاوتی از سواد دانشگاهی ارائه میکنند و از رویکردهای نظری و روششناختی متفاوتی برای مطالعه توسعه سواد استفاده میکنند. با این وجود، همه فصل ها منعکس کننده یک چارچوب مفهومی مشترک برای بررسی سواد آکادمیک به عنوان شیوه های موقعیت ساز، همپوشانی و معناساز هستند. این چارچوب مشارکت دانشآموزان در شیوههای سواد انضباطی ارزشمند را پیشزمینه میکند. با تاکید در استانداردهای جدید کالج و آمادگی شغلی، مفهوم شیوه های انضباطی به نویسندگان کمک کننده اجازه می دهد تا دوگانگی زبان/محتوا را پر کنند و دیدگاهی جامع تر و همچنین دقیق تر از خواسته هایی داشته باشند که دانش آموزان چند زبانه در کلاس های آموزش عمومی با آن مواجه هستند. این جلد همچنین پیامدهای تأکید بر رویههای سواد آکادمیک را برای آموزش، تحقیق و خطمشی کلاس درس بررسی میکند.
Shifting the discourse from a focus on academic language to the more dynamic but less researched construct of academic literacies, this volume addresses three key questions:
• What constitutes academic literacy?
• What does academic literacy development in adolescent multilingual students look like and how can this development be assessed?
• What classroom contexts foster the development of academic literacies in multilingual adolescents?
The contributing authors provide divergent definitions of academic literacies and use dissimilar theoretical and methodological approaches to study literacy development. Nevertheless, all chapters reflect a shared conceptual framework for examining academic literacies as situated, overlapping, meaning-making practices. This framework foregrounds students’ participation in valued disciplinary literacy practices. Emphasized in the new college and career readiness standards, the notion of disciplinary practices allows the contributing authors to bridge the language/content dichotomy, and take a more holistic as well as nuanced view of the demands that multilingual students face in general education classrooms. The volume also explores the implications of the emphasis on academic literacy practices for classroom instruction, research, and policy.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.