دانلود کتاب Multi-Threaded Game Engine Design (به فارسی: طراحی موتور بازی چند رشته ای) نوشته شده توسط «Jonathan S. Harbour»
اطلاعات کتاب طراحی موتور بازی چند رشته ای
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Course Technology PTR
نویسنده: Jonathan S. Harbour
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 593
حجم فایل: 6.24 مگابایت
کد کتاب: 1435454170 , 9781435454170
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب طراحی موتور بازی چند رشته ای
طراحی موتور بازی چند رشتهای به توسعهدهندگان بازی با تجربه نشان میدهد که چگونه از تکنیکهای چند رشتهای در فناوری برنامهنویسی بازی برای بهبود عملکرد بازی استفاده کنند. با استفاده از Direct3D و C++، یک موتور بازی نمونه گام به گام در طول دوره کتاب ایجاد می شود و مثال های متعدد مفاهیم ارائه شده را نشان می دهد. اسکرین شات های دقیق و کد منبع به خوبی مستند شده به خوانندگان کمک می کند تا تکنیک های ارائه شده در سراسر کتاب را درک کنند. Multi-threading یکی از داغ ترین موضوعات توسعه بازی امروز است و این کتاب به دانش آموزان نشان می دهد که چگونه تکنیک های پیشرفته و پیشرفته را در مجموعه مهارت های برنامه نویسی بازی خود به کار ببرند. توجه: هیچ سی دی همراه این کتاب ارسال نمی شود. لطفاً از CoursePTR.com/downloads یا jharbour.com/?p=352 دیدن کنید تا منابع Companion شامل کتابخانه ها، ابزارها و پروژه های کد منبع برای هر فصل را دانلود کنید.
دانلود کتاب «طراحی موتور بازی چند رشته ای»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.