مسئولیت پذیری و اخلاق تجاری

اخلاق و بازار: توسعه بیمه عمر در ایالات متحده

Morals and Markets: The Development of Life Insurance in the United States

دانلود کتاب Morals and Markets: The Development of Life Insurance in the United States (به فارسی: اخلاق و بازار: توسعه بیمه عمر در ایالات متحده) نوشته شده توسط «Zelizer – Viviana A. Rotman»


اطلاعات کتاب اخلاق و بازار: توسعه بیمه عمر در ایالات متحده

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مسئولیت پذیری و اخلاق تجاری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Columbia University Press

نویسنده: Zelizer – Viviana A. Rotman

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 264

حجم فایل: 1.40 مگابایت

کد کتاب: 0231183348 , 9780231183345

نوبت چاپ: Illustrated

توضیحات کتاب اخلاق و بازار: توسعه بیمه عمر در ایالات متحده

بیمه عمر – قول بیمه گذار برای پرداخت مبلغی در صورت فوت یک فرد در ازای حق بیمه معمولی – یک کار عجیب و غریب است. چگونه می توانیم از زندگی انسان درآمدزایی کنیم؟ ما باید؟ از چه آماری استفاده می کنیم، چه فرضیاتی می کنیم و چه عوامل رفتاری را در نظر می گیریم؟ اخلاق و بازار برای اولین بار در سال 1979 منتشر شد، یک مطالعه راهگشا است که توسعه بیمه عمر در ایالات متحده را بررسی می کند. Viviana A. Rotman Zelizer تاریخ اقتصادی و دیدگاه جامعه شناختی را برای پیشبرد تفسیری بدیع از صنعت بیمه عمر ترکیب می کند. این کتاب پیشگام رویکردی فرهنگی برای تحلیل بازارهای بحث‌انگیز اخلاقی بود.

Zelizer در اواسط قرن نوزدهم با ظهور صنعت بیمه عمر آغاز می شود، فصلی بحث برانگیز در تاریخ تجارت آمریکایی. بیمه عمر در ابتدا مورد انگ شد، در روزنامه ها محکوم شد و توسط رهبران مذهبی به عنوان یک قمار غیراخلاقی و توهین آمیز با زندگی انسان محکوم شد. با گذشت زمان، این کسب و کار تبدیل به یک ترتیب تحسین برانگیز برای تضمین آینده یک خانواده شد. بیمه عمر چگونه بر موانع فرهنگی غلبه کرد؟ همانطور که Zelizer نشان می دهد، تکامل صنعت در ایالات متحده با نگرش های در حال تکامل نسبت به مرگ، پول، روابط خانوادگی، دارایی و میراث شخصی مطابقت دارد.


Life insurance―the promise of an insurer to pay a sum upon a person’s death in exchange for a regular premium―is a bizarre enterprise. How can we monetize human life? Should we? What statistics do we use, what assumptions do we make, and what behavioral factors do we consider? First published in 1979, Morals and Markets Is a pathbreaking study exploring the development of life insurance in the United States. Viviana A. Rotman Zelizer combines economic history and a sociological perspective to advance a novel interpretation of the life insurance industry. The book pioneered a cultural approach to the analysis of morally controversial markets.

Zelizer begins in the mid-nineteenth century with the rise of the life insurance industry, a contentious chapter in the history of American business. Life insurance was stigmatized at first, denounced in newspapers and condemned by religious leaders as an immoral and sacrilegious gamble on human life. Over time, the business became a widely praised arrangement to secure a family’s future. How did life insurance overcome cultural barriers? As Zelizer shows, the evolution of the industry in the United States matched evolving attitudes toward death, money, family relations, property, and personal legacy.

دانلود کتاب «اخلاق و بازار: توسعه بیمه عمر در ایالات متحده»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید