دانلود کتاب Monetizing Innovation: How Smart Companies Design the Product Around the Price (به فارسی: کسب درآمد از نوآوری: چگونه شرکت های هوشمند محصول را بر اساس قیمت طراحی می کنند) نوشته شده توسط «Madhavan Ramanujam – Georg Tacke»
اطلاعات کتاب کسب درآمد از نوآوری: چگونه شرکت های هوشمند محصول را بر اساس قیمت طراحی می کنند
موضوع اصلی: مهندسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Madhavan Ramanujam – Georg Tacke
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 256
حجم فایل: 5.35 مگابایت
کد کتاب: 1119240867 , 9781119240860
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب کسب درآمد از نوآوری: چگونه شرکت های هوشمند محصول را بر اساس قیمت طراحی می کنند
قوانین شگفت انگیز برای کسب درآمد موفق
نوآوری مهمترین عامل رشد است. امروزه، بیش از هر زمان دیگری، شرکت ها برای بقا نیاز به نوآوری دارند. اما نوآوری موفق – که با دلار و سنت اندازه گیری می شود – هدف بسیار سختی است.
شرکتها وسواس زیادی به خلاقیت و نوآوری دارند و زمان و هزینههای قابل توجهی را صرف طراحی و ساخت محصولات میکنند، اما در تلاش برای کسب درآمد از آنها هستند: ۷۲ درصد از نوآوریها به اهداف مالی خود دست نمییابند – یا به طور کامل شکست میخورند. بسیاری از شرکتها پذیرفتهاند که نرخ شکست بالا، و میلیاردها دلار از دست دادن سالانه، فقط هزینه انجام تجارت است.
Innovations Monetizing استدلال می کند که این غم انگیز، اسراف کننده و اشتباه است.
بهبود اساسی شانس موفقیت نوآوری شما فقط به حذف حدس و گمان بستگی دارد. این زمانی اتفاق میافتد که شما تقاضای مشتری و تمایل به پرداخت را در صندلی راننده قرار میدهید – زمانی که محصول را بر اساس قیمت طراحی میکنید. این یک پارادایم جدید است و دری را برای تغییر واقعی بازی باز می کند: می توانید دیگر امیدی به کسب درآمد نداشته باشید و بدانید که این کار را خواهید کرد.
نویسندگان سایمون کوچر می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند. آنها به عنوان برترین شرکت خدمات مشاوره قیمتگذاری و کسب درآمد در جهان، با 800 متخصص در 30 شهر در سراسر جهان، به مشتریانی از داروخانههای عظیم گرفته تا استارتآپهای با رشد سریع کمک کردهاند تا به موفقیت دست یابند. در کسب درآمد از نوآوری، آنها درس های سی سال و بیش از 10000 پروژه را در یک رویکرد نه مرحله ای عملی تقلید می کنند. چه مدیر عامل باشید، چه رهبری اجرایی، یا بخشی از تیمی که مسئولیت نوآوری و توسعه محصول جدید را بر عهده دارد، این کتاب برای شماست، با بخشهای ویژه و خلاصههای مبتنی بر چکلیست تا کسب درآمد از نوآوری بخشی از DNA شرکت شما باشد. مطالعات موردی گویا نشان میدهد که چگونه برخی از بهترین شرکتهای نوآور جهان مانند LinkedIn، Uber، Porsche، Optimizely، Draeger، Swarovski و شرکتهای بزرگ داروسازی از اصول ذکر شده در این کتاب استفاده کردهاند.
یک چالش مستقیم با وضعیت موجود سبک نوآوری “اسپری و دعا کن”، نوآوری درآمدزایی یک رویکرد عملی ارائه می دهد که می تواند توسط هر سازمان، در هر صنعتی اتخاذ شود. بیشترین درآمد در نوآوری شکست خانه است. اکنون بیش از هر زمان دیگری، شرکتها باید روی شیوههایی که میلیاردها دلار از دست دادهاند تجدید نظر کنند. کسب درآمد از نوآوری یک راه جدید رو به جلو، و یک وعده روشن ارائه می دهد: از امید به قطعیت بروید.
Innovation is the most important driver of growth. Today, more than ever, companies need to innovate to survive. But successful innovation–measured in dollars and cents–is a very hard target to hit.
Companies obsess over being creative and innovative and spend significant time and expense in designing and building products, yet struggle to monetize them: 72% of innovations fail to meet their financial targets–or fail entirely. Many companies have come to accept that a high failure rate, and the billions of dollars lost annually, is just the cost of doing business.
Monetizing Innovations argues that this is tragic, wasteful, and wrong.
Radically improving the odds that your innovation will succeed is just a matter of removing the guesswork. That happens when you put customer demand and willingness to pay in the driver seat–when you design the product around the price. It’s a new paradigm, and that opens the door to true game change: You can stop hoping to monetize, and start knowing that you will.
The authors at Simon Kucher know what they’re talking about. As the world’s premier pricing and monetization consulting services company, with 800 professionals in 30 cities around the globe, they have helped clients ranging from massive pharmaceuticals to fast-growing startups find success. In Monetizing Innovation, they distil the lessons of thirty years and over 10,000 projects into a practical, nine-step approach. Whether you are a CEO, executive leadership, or part of the team responsible for innovation and new product development, this book is for you, with special sections and checklist-driven summaries to make monetizing innovation part of your company’s DNA. Illustrative case studies show how some of the world’s best innovative companies like LinkedIn, Uber, Porsche, Optimizely, Draeger, Swarovski and big pharmaceutical companies have used principles outlined in this book.
A direct challenge to the status quo “spray and pray” style of innovation, Monetizing Innovation presents a practical approach that can be adopted by any organization, in any industry. Most monetizing innovation failure point home. Now more than ever, companies must rethink the practices that have lost countless billions of dollars. Monetizing Innovation presents a new way forward, and a clear promise: Go from hope to certainty.
دانلود کتاب «کسب درآمد از نوآوری: چگونه شرکت های هوشمند محصول را بر اساس قیمت طراحی می کنند»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.