دانلود کتاب Modeling, UV Mapping, and Texturing 3D Game Weapons (به فارسی: مدل سازی، نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش، و بافت سازی سلاح های بازی سه بعدی) نوشته شده توسط «Christian Chang»
اطلاعات کتاب مدل سازی، نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش، و بافت سازی سلاح های بازی سه بعدی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wordware Pub
نویسنده: Christian Chang
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 369
حجم فایل: 369.73 مگابایت
کد کتاب: 1556228708 , 9781556228704
توضیحات کتاب مدل سازی، نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش، و بافت سازی سلاح های بازی سه بعدی
این کتاب تماماً گوشت و برشهای اصلی است – مدلسازی و تکسچر کردن سلاحهای بازی مانند یک حرفهای. این کتاب توسط کریستین چانگ، مدل ساز اسلحه در ارتش آمریکا و اکنون در EA نوشته شده است، این کتاب آنچه را که خواننده می خواهد ارائه می دهد. این کتاب با بحث در مورد سفارشی کردن برنامه مدلسازی برای سهولت استفاده شروع میکند، این کتاب بر اهمیت استفاده از تکنیکهای حرفهای هنگام تنظیم پروژهتان تأکید میکند. از آنجا، فصل ها بر روی ایجاد سلاح های خاص – از شمشیر سامورایی گرفته تا مسلسل مدرن با سرعت بالا و تمام اتوماتیک – در یک پیشرفت گام به گام از ساده به پیچیده تمرکز می کنند. هر سلاح مدلسازی شده، نقشهبرداری با اشعه ماوراء بنفش، بهینهسازی شده و در نهایت برای واقعگرایی بافت میشود.
دانلود کتاب «مدل سازی، نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش، و بافت سازی سلاح های بازی سه بعدی»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)