برنامه نويسي

مدل سازی، نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش، و بافت سازی سلاح های بازی سه بعدی

Modeling, UV Mapping, and Texturing 3D Game Weapons

دانلود کتاب Modeling, UV Mapping, and Texturing 3D Game Weapons (به فارسی: مدل سازی، نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش، و بافت سازی سلاح های بازی سه بعدی) نوشته شده توسط «Christian Chang»


اطلاعات کتاب مدل سازی، نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش، و بافت سازی سلاح های بازی سه بعدی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wordware Pub

نویسنده: Christian Chang

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 369

حجم فایل: 369.73 مگابایت

کد کتاب: 1556228708 , 9781556228704

توضیحات کتاب مدل سازی، نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش، و بافت سازی سلاح های بازی سه بعدی

این کتاب تماماً گوشت و برش‌های اصلی است – مدل‌سازی و تکسچر کردن سلاح‌های بازی مانند یک حرفه‌ای. این کتاب توسط کریستین چانگ، مدل ساز اسلحه در ارتش آمریکا و اکنون در EA نوشته شده است، این کتاب آنچه را که خواننده می خواهد ارائه می دهد. این کتاب با بحث در مورد سفارشی کردن برنامه مدل‌سازی برای سهولت استفاده شروع می‌کند، این کتاب بر اهمیت استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای هنگام تنظیم پروژه‌تان تأکید می‌کند. از آنجا، فصل ها بر روی ایجاد سلاح های خاص – از شمشیر سامورایی گرفته تا مسلسل مدرن با سرعت بالا و تمام اتوماتیک – در یک پیشرفت گام به گام از ساده به پیچیده تمرکز می کنند. هر سلاح مدل‌سازی شده، نقشه‌برداری با اشعه ماوراء بنفش، بهینه‌سازی شده و در نهایت برای واقع‌گرایی بافت می‌شود.


This book is all meat and cuts right to the point – modeling and texturing game weapons like a professional. Written by Christian Chang, weapons modeler on America’s Army and now at EA, this book delivers what the reader wants. Starting with a discussion on customizing your modeling application for ease of use, the book emphasizes the importance of employing professional techniques when setting up your project. From there, the chapters concentrate on creating specific weapons – from a samurai sword to a modern high-velocity, fully-automatic machine gun – in a step-by-step progression from simple to complex. Each weapon is modeled, UV mapped, optimized, and finally textured for realism.

دانلود کتاب «مدل سازی، نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش، و بافت سازی سلاح های بازی سه بعدی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید