تجارت

بانکداری موبایل: تکامل یا انقلاب؟

Mobile Banking: Evolution or Revolution?

دانلود کتاب Mobile Banking: Evolution or Revolution? (به فارسی: بانکداری موبایل: تکامل یا انقلاب؟) نوشته شده توسط «Bernardo Nicoletti»


اطلاعات کتاب بانکداری موبایل: تکامل یا انقلاب؟

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palgrave Macmillan UK

نویسنده: Bernardo Nicoletti

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 222

حجم فایل: 1.39 مگابایت

کد کتاب: 1349481661 , 9781349481668

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بانکداری موبایل: تکامل یا انقلاب؟

این کتاب موبایل را تجزیه و تحلیل می کند
بانکداری با بررسی تحول موسسات مالی آغاز می شود.
سپس، به بحث های عمیق در مورد قابلیت های موجود و
می رود
با تحرک امکان پذیر است. این کتاب به مدیریت بانکداری تلفن همراه می پردازد،
خطرات آن بلکه اصلاح و به ویژه فرصت ها. آن
با نگاهی اجمالی به آینده به پایان می رسد.

کتاب به جنبه‌ها می‌پردازد
مدیریت، عملکرد، فرآیندها، فناوری، و
دیدگاه های ساختاری.

نویسنده آرگومان هایی را در
ارائه می کند
پشتیبانی از پایان نامه زیر:

• خدمات مالی باید به
تبدیل شود
بیشتر • چابک و انعطاف پذیر در انجام کسب و کار خود به منظور افزایش
درآمد و کاهش هزینه ها این بدان معناست که خدمات مالی باید لاغرتر شوند
و به طور فزاینده ای اتوماسیون را اتخاذ کنید. پذیرش پارادایم های جدید، جدید
فرآیندها و مولفه های تکنولوژیکی مبتنی بر موبایل می توانند به
منجر شوند
دستیابی به درآمدهای بیشتر، کارایی و کنترل هزینه، افزایش سرعت
نوآوری و به ویژه چابکی تجاری.

• بانکداری تلفن همراه یک نوآوری مخرب است. A
نوآوری مخرب به ایجاد بازارهای جدید و شبکه های ارزشی کمک می کند.
2 این
در نهایت باعث اختلال در بازارهای موجود و شبکه های ارزشی می شود (طی چند سال
).
یا دهه ها)، با جابجایی مدل های قبلی. یک نوآوری مخرب a
را بهبود می بخشد
محصول یا خدمتی به روشی که بازار معمولاً انتظار ندارد، اول،
با طراحی با هدف مجموعه متفاوتی از مشتریان در بازار جدید و بعداً
با کاهش قیمت ها در بازارهای موجود و تغییر دنیای تجارت و احتمالا
همچنین مدل های اجتماعی

این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه بانکداری تلفن همراه می‌تواند کمک کند
موسسات مالی را از نظر محصولات جدید، فرآیندهای جدید، جدید تبدیل کنید
سازمان ها و مدل های جدید کسب و کار این کتاب برگرفته از دیدگاهی از
است
موسسه مالی آینده به یک استراتژی ممکن. تمرین‌کنندگان باید
انتخاب راه های تاکتیکی برای پیشرفت یک رویکرد عالی برای حرکت در این
جهت “نحر و دیجیتالی کردن” است.
3

هدف نویسنده از نگارش این کتاب این است که
ارائه توصیه های مفید به مدیران، مشاوران، پزشکان، دانشگاهیان،
و دانش آموزان.


This book analyzes mobile
banking. It begins by reviewing the transformation of financial institutions.
Then, it moves to in-depth discussions of the functionalities available and
possible with mobility. The book deals with the management of mobile banking,
its risks but also the remediation and especially the opportunities. It
concludes with a glimpse into the future.

The book deals with the aspects
of the management, the functionality, the processes, the technology, and the
structural points of view.

The author provides arguments in
support of the following thesis :

• Financial services must become
more • agile and flexible in the conduct of their business in order to increase
revenues and decrease costs. This means that financial services need to become leaner
and adopt in an increasingly way automation. The adoption of new paradigms, new
processes, and technological components based on mobile can lead to the
achievement of more revenues, cost efficiency and control, increased pace of
innovation, and especially business agility.

• Mobile banking is a disruptive innovation. A
disruptive innovation helps create new markets and value networks.
2 It
eventually goes on to disrupt existing markets and value networks (over a few years
or decades), by displacing earlier models. A disruptive innovation improves a
product or a service in ways that the market does not expect, typically, first,
by a design aimed at a different set of customers in a new market and, later,
by lowering prices in the existing markets and changing the business world and possibly
also social models.

This book describes how mobile banking can help
transform financial institutions in terms of new products, new processes, new
organizations, and new business models. This book moves from a vision of the
future financial institution to a possible strategy. Practitioners should
select tactical ways to progress. An excellent approach to moving in this
direction is “Lean and Digitize.”
3

The aim of the author in writing this book is to
provide useful advices to managers, consultants, practitioners, academicians,
and students.

دانلود کتاب «بانکداری موبایل: تکامل یا انقلاب؟»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید