رسانه ها

اقتصاد و مدیریت رسانه

Media Economics and Management

دانلود کتاب Media Economics and Management (به فارسی: اقتصاد و مدیریت رسانه) نوشته شده توسط «Sathya Prakash Elavarthi & Sunitha Chitrapu»


اطلاعات کتاب اقتصاد و مدیریت رسانه

موضوع اصلی: کامپیوتر – رسانه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Sathya Prakash Elavarthi & Sunitha Chitrapu

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2022

حجم فایل: 2.62 مگابایت

کد کتاب: 1003199216 , 9781003199212

توضیحات کتاب اقتصاد و مدیریت رسانه

این کتاب درک جامعی از مفاهیم و اصطلاحات کلیدی در اقتصاد و مدیریت رسانه ارائه می‌کند و کاربردهای آنها را با استفاده از داده‌های مرتبط توضیح می‌دهد. این کتاب با مطالعه مفهومی بازارهای رسانه‌ای، ساختارهای صنعت، رفتار شرکت، سیاست‌های عمومی، تولید، قیمت‌گذاری و انتخاب‌های مصرف در صنایع رسانه‌ای، از چارچوبی برای ارائه یک بررسی عمیق از مدیریت چهار بخش عمده صنعت رسانه در صنعت رسانه استفاده می‌کند. هند: انتشار روزنامه، پخش تلویزیونی، صنعت فیلم و رسانه دیجیتال. همچنین به دو موضوع مرتبط در بخش‌های کسب‌وکار رسانه‌ای می‌پردازد: رویکردهای صنایع خلاق و مسائل مربوط به حق چاپ. این کتاب نیروها و عوامل اقتصادی را مورد بحث قرار می‌دهد که عملکرد صنایع و موسسات رسانه‌ای در هند را شکل می‌دهند تا روندهای کسب‌وکاری را برجسته کند که به سرعت در حال تکامل است، بسیار سودآور است و با تنوع منطقه‌ای، زبانی، اقتصادی و فرهنگی مشخص شده است. این جلد گامی به سوی رسمی کردن حوزه نوظهور اقتصاد و مدیریت رسانه در رشته ارتباطات جمعی و روزنامه‌نگاری به عنوان حوزه تحقیق و آموزش در هند است.

راهنمای قابل دسترس برای اصول و مفاهیم اساسی اقتصاد رسانه و مدیریت، با تصاویری از صنایع رسانه ای هند و جهانی، این منبع ضروری برای دانشجویان، محققان و معلمان مطالعات رسانه و ارتباطات، اقتصاد رسانه و مدیریت،  اقتصاد سیاسی و جامعه شناسی و همچنین برای متخصصان صنایع رسانه خواهد بود.


This book offers a comprehensive understanding of key concepts and terms in media economics and management and explains their applications using relevant data. Beginning with a conceptual study of media markets, industry structures, firm behaviour, public policy, production, pricing and consumption choices in media industries, the book uses the framework to present an in-depth examination of the management of four major media industry sectors in India: newspaper publishing, television broadcasting, film and digital media industries. It also deals with two topics relevant across media business sectors: creative industries approaches and copyright issues. The book discusses the economic forces and factors that shape the workings of media industries and institutions in India to highlight trends in a business that is rapidly evolving, highly profitable and marked by regional, linguistic, economic and cultural diversity. This volume is a step towards formalising the emerging field of media economics and management within the discipline of mass communication and journalism as an area of research and education in India.

An accessible guide to the basic principles and concepts of media economics and management, with illustrations from Indian and global media industries, this will be an essential resource for students, researchers and teachers of media and communication studies, media economics and management,  political economy and sociology as well as for professionals in media industries.

دانلود کتاب «اقتصاد و مدیریت رسانه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید