دانلود کتاب Media Control: The Spectacular Achievements of Propaganda (به فارسی: کنترل رسانه: دستاوردهای دیدنی تبلیغات) نوشته شده توسط «Noam Chomsky»
اطلاعات کتاب کنترل رسانه: دستاوردهای دیدنی تبلیغات
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – دولت و سیاست
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Seven Stories Press
نویسنده: Noam Chomsky
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1997
تعداد صفحه: 56
حجم فایل: 322 کیلوبایت
کد کتاب: 1888363495 , 9781888363494
نوبت چاپ: 1st
توضیحات کتاب کنترل رسانه: دستاوردهای دیدنی تبلیغات
کتاب کلاسیک جیبپشتی نوام چامسکی در مورد تبلیغات زمان جنگ و کنترل افکار با بیان دو مدل از دموکراسی آغاز میشود – یکی که در آن عموم مردم فعالانه شرکت میکنند و دیگری که در آن مردم دستکاری و کنترل میشوند. به گفته چامسکی، «تبلیغات برای دموکراسی است، همانطور که تیرباران برای یک دولت توتالیتر است» و رسانههای جمعی ابزار اصلی برای ارائه تبلیغات در ایالات متحده هستند. از بررسی این که چگونه کمیسیون کریل وودرو ویلسون “در طی شش ماه موفق شد جمعیت صلح طلب را به جمعیتی هیستریک و جنگ افروز تبدیل کند” تا جنگ بوش پدر با عراق، چامسکی چگونگی رسانه های جمعی و روابط عمومی را بررسی می کند. از صنایع به عنوان تبلیغات برای ایجاد حمایت عمومی برای رفتن به جنگ استفاده شده است. چامسکی بیشتر به این موضوع اشاره میکند که چگونه صنعت روابط عمومی مدرن تحت تأثیر نظریه «دموکراسی تماشاگر» والتر لیپمن قرار گرفته است، که در آن مردم بهعنوان «گلهای گیجشده» تلقی میشوند که نیاز به هدایت دارند، نه توانمندسازی. و اینکه چگونه صنعت روابط عمومی در ایالات متحده بر “کنترل اذهان عمومی” تمرکز می کند و نه بر اطلاع رسانی. کنترل رسانهها مقدمهای ارزشمند برای کار مخفی اطلاعات نادرست در جوامع دموکراتیک است. بخشی از مجموعه جزوات رسانه های باز.
دانلود کتاب «کنترل رسانه: دستاوردهای دیدنی تبلیغات»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)