دانلود کتاب Measuring the user experience: collecting, analyzing, and presenting usability metrics (به فارسی: اندازه گیری تجربه کاربر: جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ارائه معیارهای قابلیت استفاده) نوشته شده توسط «Thomas Tullis – William Albert»
اطلاعات کتاب اندازه گیری تجربه کاربر: جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ارائه معیارهای قابلیت استفاده
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Elsevier / Morgan Kaufmann
نویسنده: Thomas Tullis – William Albert
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2013
تعداد صفحه: 320
حجم فایل: 22.96 مگابایت
کد کتاب: 0124157920 , 9780124157927
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب اندازه گیری تجربه کاربر: جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ارائه معیارهای قابلیت استفاده
اندازه گیری تجربه کاربر اولین کتابی بود که بر چگونگی کمی کردن تجربه کاربر تمرکز داشت. اکنون در ویرایش دوم، نویسندگان مطالب جدیدی در مورد اینکه چگونه فناوریهای اخیر جمعآوری طیف وسیعتری از دادهها را در مورد تجربه کاربر آسانتر و مؤثرتر کردهاند، اضافه میکنند.
از آنجایی که بیشتر متخصصان UX و وب نیاز دارند تصمیمات طراحی خود را با داده های محکم و قابل اعتماد توجیه کنند، Measuring the User Experience آموزش تحلیل کمی را ارائه می دهد که این متخصصان به آن نیاز دارند. ویرایش دوم معیارهای جدیدی مانند تعامل عاطفی، شخصیتها، تجزیه و تحلیل ضربه زدن به کلید و امتیاز خالص پروموتر را ارائه میکند. همچنین بررسی میکند که چگونه فنآوریهای جدید ناشی از بازاریابی عصبی و تحقیقات بازار آنلاین میتوانند اندازهگیری تجربه کاربر را اصلاح کنند، و به متخصصان قابلیت استفاده و تجربه کاربر کمک میکند تا موارد تجاری را برای ذینفعان ایجاد کنند. این کتاب همچنین حاوی تحقیقات جدید و نمونه های به روز شده، از جمله نکاتی در مورد نوشتن سوالات نظرسنجی آنلاین، شش مطالعه موردی جدید، و مثال هایی با استفاده از جدیدترین نسخه اکسل است.
• بیاموزید که چه معیارهایی را برای هر مورد انتخاب کنید، از جمله معیارهای رفتاری، فیزیولوژیکی، عاطفی، زیبایی شناختی، اشاره ای، کلامی، و فیزیکی، و همچنین معیارهای تخصصی تری مانند داده های ردیابی چشم و جریان کلیک.
• یک بررسی بی طرف از فروشنده در مورد نحوه اندازه گیری تجربه کاربر با وب سایت ها، محصولات دیجیتال، و تقریباً هر نوع محصول یا سیستم دیگری بیابید.
• مطالعات موردی عمیق جهانی را کشف کنید که نشان میدهد سازمانها چگونه با موفقیت از معیارها و اطلاعاتی که فاش کردهاند استفاده کردهاند.
• سایت همراه، www.measuringux.com، شامل مقالات، ابزارها، صفحات گسترده، ارائه ها، و سایر منابع است تا به شما کمک کند تا به طور موثر تجربه کاربر را اندازه گیری کنید.
As more UX and web professionals need to justify their design decisions with solid, reliable data, Measuring the User Experience provides the quantitative analysis training that these professionals need. The second edition presents new metrics such as emotional engagement, personas, keystroke analysis, and net promoter score. It also examines how new technologies coming from neuro-marketing and online market research can refine user experience measurement, helping usability and user experience practitioners make business cases to stakeholders. The book also contains new research and updated examples, including tips on writing online survey questions, six new case studies, and examples using the most recent version of Excel.
• Learn which metrics to select for every case, including behavioral, physiological, emotional, aesthetic, gestural, verbal, and physical, as well as more specialized metrics such as eye-tracking and clickstream data.
• Find a vendor-neutral examination of how to measure the user experience with web sites, digital products, and virtually any other type of product or system.
• Discover in-depth global case studies showing how organizations have successfully used metrics and the information they revealed.
• Companion site, www.measuringux.com, includes articles, tools, spreadsheets, presentations, and other resources to help you effectively measure the user experience
دانلود کتاب «اندازه گیری تجربه کاربر: جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ارائه معیارهای قابلیت استفاده»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.