کسب و کار

اندازه گیری غیرانتفاعی شبکه ای: استفاده از داده ها برای تغییر جهان

Measuring the Networked Nonprofit: Using Data to Change the World

دانلود کتاب Measuring the Networked Nonprofit: Using Data to Change the World (به فارسی: اندازه گیری غیرانتفاعی شبکه ای: استفاده از داده ها برای تغییر جهان) نوشته شده توسط «Kanter – Beth – Paine – Katie Delahaye»


اطلاعات کتاب اندازه گیری غیرانتفاعی شبکه ای: استفاده از داده ها برای تغییر جهان

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – کسب و کار کوچک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Jossey-Bass

نویسنده: Kanter – Beth – Paine – Katie Delahaye

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 301 / 334

حجم فایل: 14.92 مگابایت

کد کتاب: 1118263472 , 9789786468600

توضیحات کتاب اندازه گیری غیرانتفاعی شبکه ای: استفاده از داده ها برای تغییر جهان

ابزارهایی که سازمان‌های غیرانتفاعی برای اندازه‌گیری تأثیر رسانه‌های اجتماعی خود به آن نیاز دارند

داشتن یک برنامه و رویکرد اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی دیگر نمی‌تواند یک فکر بعدی باشد. لازمه موفقیت است. از آنجایی که سازمان های غیرانتفاعی فعالیت رسانه های اجتماعی خود را اصلاح می کنند، هیئت مدیره آنها منتظر گزارش هایی هستند که نتایج را نشان دهد. از آنجایی که سرمایه‌گذاران دلاری را برای حمایت از برنامه‌هایی که شامل رسانه‌های اجتماعی می‌شوند، ارائه می‌کنند، آنها نیز می‌خواهند نتایج را ببینند. این کتاب ابزارها و استراتژی‌های مورد نیاز برای سازمان‌های غیرانتفاعی را ارائه می‌دهد که به داده‌های قابل اعتماد و قابل اندازه‌گیری از تلاش‌های رسانه‌های اجتماعی آنها نیاز دارند. استفاده از این ابزارها نه تنها فرآیند تصمیم گیری یک سازمان غیرانتفاعی را بهبود می بخشد، بلکه معیارهای مبتنی بر نتایج را برای کارکنان و سهامداران ایجاد می کند.

منبعی عملی برای متخصصان غیرانتفاعی که باید بتوانند نتایج را به دقت اندازه گیری کنند. از سرمایه‌گذاری‌های رسانه‌های اجتماعی آنها
نوشته شده توسط وبلاگ‌نویس غیرانتفاعی محبوب بت کانتر و کارشناس اندازه‌گیری کتی دلهای پین
مملو از ابزارها، استراتژی‌ها و نمونه‌های گویا است که برای حرفه‌ای‌های غیرانتفاعی بسیار در دسترس است
این منبع مهم غیرانتفاعی باهوش را ارائه می‌کند. متخصصان اطلاعات مورد نیاز برای تولید نتایج قابل اندازه گیری برای رسانه های اجتماعی خود.


The tools nonprofits need to measure the impact of their social media

Having a social media measurement plan and approach can no longer be an after-thought. It is a requirement of success. As nonprofits refine their social media practice, their boards are expecting reports showing results. As funders provide dollars to support programs that include social media, they too want to see results. This book offers the tools and strategies needed for nonprofits that need reliable and measurable data from their social media efforts. Using these tools will not only improve a nonprofit’s decision making process but will produce results-driven metrics for staff and stakeholders.

A hands-on resource for nonprofit professionals who must be able to accurately measure the results of their social media ventures
Written by popular nonprofit blogger Beth Kanter and measurement expert Katie Delahaye Paine
Filled with tools, strategies, and illustrative examples that are highly accessible for nonprofit professionals
This important resource will give savvy nonprofit professionals the information needed to produce measurable results for their social media.

دانلود کتاب «اندازه گیری غیرانتفاعی شبکه ای: استفاده از داده ها برای تغییر جهان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید