دانلود کتاب Maximizing Value Propositions to Increase Project Success Rates (به فارسی: به حداکثر رساندن ارزش پیشنهادی برای افزایش نرخ موفقیت پروژه) نوشته شده توسط «Harrington – H. J. – Trusko – Brett»
اطلاعات کتاب به حداکثر رساندن ارزش پیشنهادی برای افزایش نرخ موفقیت پروژه
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت پروژه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: CRC Press
نویسنده: Harrington – H. J. – Trusko – Brett
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 220 / 212
حجم فایل: 2.33 مگابایت
کد کتاب: 146657075X , 9781466570757
توضیحات کتاب به حداکثر رساندن ارزش پیشنهادی برای افزایش نرخ موفقیت پروژه
این کتاب با تمرکز بر تلاشهای لازم برای جمعآوری دادهها، به شما کمک میکند تا فرصتهای آسان برای بهبود را شناسایی کنید و شما را در فرآیند ایجاد ارزشهای پیشنهادی برای ایدههایی که سودهای آینده سازمان را هدایت میکنند، راهنمایی میکند. این یک رویکرد چهار مرحله ای برای ایجاد گزاره های ارزشی را تشریح می کند و چگونگی ایجاد اسناد ارزش پیشنهادی موثر را توضیح می دهد. نقش مرکز فرصت را در جذب ایده های جدید نشان می دهد، نحوه ارائه ارزش های پیشنهادی به مدیریت را شرح می دهد و نمونه ای از پیشنهاد ارزش محصول جدید را شامل می شود. تفصیل روشی برای بررسی مستمر فرآیند بهبود، به شما کمک می کند تا ذهنیت کارآفرینی را در کارکنان خود پرورش دهید و آنها را تشویق کنید تا به طور فعال ایده های ارزش افزا را جستجو و مستند کنند. — ادامه مطلب…
چکیده: با تمرکز بر تلاشهای لازم برای جمعآوری دادهها، این کتاب به شما کمک میکند تا فرصتهای آسان برای بهبود را شناسایی کنید. شما را از طریق فرآیند ایجاد ارزش پیشنهادی برای ایده هایی که منجر به سود آینده سازمان می شود، راهنمایی می کند. این یک رویکرد چهار مرحله ای برای ایجاد گزاره های ارزشی را تشریح می کند و چگونگی ایجاد اسناد ارزش پیشنهادی موثر را توضیح می دهد. نقش مرکز فرصت در جذب ایدههای جدید را نشان میدهد، نحوه ارائه ارزشهای پیشنهادی به مدیریت را شرح میدهد و نمونهای از پیشنهاد ارزش محصول جدید را شامل میشود. جزییات روشی برای بررسی مستمر فرآیند بهبود، به شما کمک می کند تا ذهنیت کارآفرینی را در کارکنان خود پرورش دهید و آنها را تشویق کنید تا به طور فعال ایده های ارزش افزا را جستجو و مستند کنند.
Abstract: Focusing on the necessary data collection efforts, this book will help you identify easy opportunities for improvement and will guide you through the process of creating value propositions for the ideas that will drive the organization’s future profits. It outlines a four-stage approach to creating value propositions and explains how to create effective value proposition documents. It illustrates the role of the opportunity center in capturing new ideas, describes how to present value propositions to management, and includes an example of a new product value proposition. Detailing a method for continuous review of the improvement process, it will help you foster an entrepreneurial mind-set within your employees and encourage them to actively search and document value-adding ideas
دانلود کتاب «به حداکثر رساندن ارزش پیشنهادی برای افزایش نرخ موفقیت پروژه»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.