دانلود کتاب Mathematics for Computer Graphics and Game Programming: A Self-Teaching Introduction (به فارسی: ریاضیات برای گرافیک کامپیوتری و برنامه نویسی بازی: مقدمه ای خودآموز) نوشته شده توسط «D. P. Kothari – G. Awari – D. Shrimankar – A. Bhende»
اطلاعات کتاب ریاضیات برای گرافیک کامپیوتری و برنامه نویسی بازی: مقدمه ای خودآموز
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Mercury Learning & Information
نویسنده: D. P. Kothari – G. Awari – D. Shrimankar – A. Bhende
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2019
تعداد صفحه: 400 / 413
حجم فایل: 15.28 مگابایت
کد کتاب: 1683923561 , 9781683923565
توضیحات کتاب ریاضیات برای گرافیک کامپیوتری و برنامه نویسی بازی: مقدمه ای خودآموز
این کتاب که برای توضیح مفاهیم ریاضی درگیر در گرافیک کامپیوتری و موجودیت های آن طراحی شده است، برای دوره های گرافیک کامپیوتری، مهندسی، توسعه بازی و همچنین برای حرفه ای ها در صنعت ایده آل است. با مفاهیم ساده ای مانند نحوه تولید یک تصویر بر روی صفحه شروع می شود و سپس برای پوشش الگوریتم های مختلف برای تولید هندسه ساده روی صفحه حرکت می کند. فصل های زیر شامل تبدیل های دو بعدی و سه بعدی، نمایش پارامتری منحنی های مسطح و نمایش پارامتری منحنی های فضا مانند اسپلاین های مکعبی، منحنی های Bezier و … می باشد و علاوه بر برنامه نویسی در زبان های C، OpenGL و چندین مبحث دیگر، شامل فصل آخر در مورد روش های تولید مدل های سه بعدی.
دانلود کتاب «ریاضیات برای گرافیک کامپیوتری و برنامه نویسی بازی: مقدمه ای خودآموز»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.