برنامه نویسی: بازی

ریاضیات برای گرافیک کامپیوتری و برنامه نویسی بازی: مقدمه ای خودآموز

Mathematics for Computer Graphics and Game Programming: A Self-Teaching Introduction

دانلود کتاب Mathematics for Computer Graphics and Game Programming: A Self-Teaching Introduction (به فارسی: ریاضیات برای گرافیک کامپیوتری و برنامه نویسی بازی: مقدمه ای خودآموز) نوشته شده توسط «D. P. Kothari – G. Awari – D. Shrimankar – A. Bhende»


اطلاعات کتاب ریاضیات برای گرافیک کامپیوتری و برنامه نویسی بازی: مقدمه ای خودآموز

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Mercury Learning & Information

نویسنده: D. P. Kothari – G. Awari – D. Shrimankar – A. Bhende

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 400 / 413

حجم فایل: 15.28 مگابایت

کد کتاب: 1683923561 , 9781683923565

توضیحات کتاب ریاضیات برای گرافیک کامپیوتری و برنامه نویسی بازی: مقدمه ای خودآموز

این کتاب که برای توضیح مفاهیم ریاضی درگیر در گرافیک کامپیوتری و موجودیت های آن طراحی شده است، برای دوره های گرافیک کامپیوتری، مهندسی، توسعه بازی و همچنین برای حرفه ای ها در صنعت ایده آل است. با مفاهیم ساده ای مانند نحوه تولید یک تصویر بر روی صفحه شروع می شود و سپس برای پوشش الگوریتم های مختلف برای تولید هندسه ساده روی صفحه حرکت می کند. فصل های زیر شامل تبدیل های دو بعدی و سه بعدی، نمایش پارامتری منحنی های مسطح و نمایش پارامتری منحنی های فضا مانند اسپلاین های مکعبی، منحنی های Bezier و … می باشد و علاوه بر برنامه نویسی در زبان های C، OpenGL و چندین مبحث دیگر، شامل فصل آخر در مورد روش های تولید مدل های سه بعدی.


Designed to explain the mathematical concepts involved in computer graphics and its entities, this book is ideal for courses in computer graphics, engineering, game development, as well as for professionals in industry. It begins with simple concepts such as how an image is generated on the screen and then moves to cover the different algorithms for the generation of simple geometry on the screen. The following chapters include two-dimensional and three-dimensional transformations, parametric representation of planar curves and parametric representation of space curves such as cubic splines, Bezier curves, etc. In addition to programming in C, OpenGL, and several other topics, it includes a final chapter on the methods of generating 3D models.

دانلود کتاب «ریاضیات برای گرافیک کامپیوتری و برنامه نویسی بازی: مقدمه ای خودآموز»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید