دانلود کتاب Mathematics for 3D Game Programming & Computer Graphics (به فارسی: ریاضیات برای برنامه نویسی بازی های سه بعدی و amp; گرافیک کامپیوتری) نوشته شده توسط «Eric Lengyel»
اطلاعات کتاب ریاضیات برای برنامه نویسی بازی های سه بعدی و amp; گرافیک کامپیوتری
موضوع اصلی: ریاضیات – ریاضیات محاسباتی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Charles River Media
نویسنده: Eric Lengyel
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 571
حجم فایل: 15.24 مگابایت
کد کتاب: 1584500379 , 9781584500377
نوبت چاپ: 1st
توضیحات کتاب ریاضیات برای برنامه نویسی بازی های سه بعدی و amp; گرافیک کامپیوتری
اگر میخواهید نمونههایی از عملیات بردار سهبعدی (بهویژه محصولات نقطهای و متقاطع) بیابید که علاقه طبقه مختلط 18 تا 25 ساله را حفظ کند، این کتاب منبع فوقالعادهای است. اگر از دیدگاه یک برنامه نویس به موضوع نزدیک می شوید و سعی می کنید ریاضیات لازم را به دست آورید، ممکن است کمی متراکم باشد. من مطمئن هستم که بسیاری از نمونهها در مقایسه با پیادهسازیهای سهبعدی فعلی قدیمی هستند، اما به هر حال من چیزهای زیادی یاد گرفتم.
دانلود کتاب «ریاضیات برای برنامه نویسی بازی های سه بعدی و amp; گرافیک کامپیوتری»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.