ریاضیات محاسباتی

ریاضیات برای برنامه نویسی بازی های سه بعدی و amp; گرافیک کامپیوتری

Mathematics for 3D Game Programming & Computer Graphics

دانلود کتاب Mathematics for 3D Game Programming & Computer Graphics (به فارسی: ریاضیات برای برنامه نویسی بازی های سه بعدی و amp; گرافیک کامپیوتری) نوشته شده توسط «Eric Lengyel»


اطلاعات کتاب ریاضیات برای برنامه نویسی بازی های سه بعدی و amp; گرافیک کامپیوتری

موضوع اصلی: ریاضیات – ریاضیات محاسباتی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Charles River Media

نویسنده: Eric Lengyel

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 571

حجم فایل: 15.24 مگابایت

کد کتاب: 1584500379 , 9781584500377

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب ریاضیات برای برنامه نویسی بازی های سه بعدی و amp; گرافیک کامپیوتری

اگر می‌خواهید نمونه‌هایی از عملیات بردار سه‌بعدی (به‌ویژه محصولات نقطه‌ای و متقاطع) بیابید که علاقه طبقه مختلط 18 تا 25 ساله را حفظ کند، این کتاب منبع فوق‌العاده‌ای است. اگر از دیدگاه یک برنامه نویس به موضوع نزدیک می شوید و سعی می کنید ریاضیات لازم را به دست آورید، ممکن است کمی متراکم باشد. من مطمئن هستم که بسیاری از نمونه‌ها در مقایسه با پیاده‌سازی‌های سه‌بعدی فعلی قدیمی هستند، اما به هر حال من چیزهای زیادی یاد گرفتم.


If you’re trying to find examples of 3D vector operations (dot and cross products, especially) that keep the interest of a mixed class of 18-25 year olds, this book is a fantastic source. If you’re approaching the topic from the point of view of a programmer, trying to acquire the necessary math, it may be a bit dense. I’m sure many of the examples are now out-of-date, compared to current 3D implementations, but I learned quite a bit, anyway.

دانلود کتاب «ریاضیات برای برنامه نویسی بازی های سه بعدی و amp; گرافیک کامپیوتری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید