دانلود کتاب Mathematics for 3D Game Programming and Computer Graphics, Second Edition (به فارسی: ریاضیات برای برنامه نویسی بازی های سه بعدی و گرافیک کامپیوتری، ویرایش دوم) نوشته شده توسط «Eric Lengyel»
اطلاعات کتاب ریاضیات برای برنامه نویسی بازی های سه بعدی و گرافیک کامپیوتری، ویرایش دوم
موضوع اصلی: ریاضیات – ریاضیات محاسباتی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Charles River Media
نویسنده: Eric Lengyel
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 551 / 570
حجم فایل: 15.42 مگابایت
کد کتاب: 1584502770 , 9781584502777
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب ریاضیات برای برنامه نویسی بازی های سه بعدی و گرافیک کامپیوتری، ویرایش دوم
این نسخه دوم کاملاً به روز شده مفاهیم ریاضی را نشان می دهد که یک برنامه نویس بازی برای توسعه یک موتور سه بعدی با کیفیت حرفه ای به آن نیاز دارد. اگرچه این کتاب به سمت برنامه های کاربردی در توسعه بازی طراحی شده است، بسیاری از موضوعات به علایق عمومی در گرافیک سه بعدی توجه دارند. از یک سطح نسبتاً ابتدایی در زمینه هایی مانند هندسه برداری و جبر خطی شروع می شود و سپس به موضوعات پیشرفته تر در برنامه نویسی بازی های سه بعدی مانند روشنایی و تعیین دید پیشرفت می کند. توجه ویژه ای به مشتقات نتایج کلیدی داده می شود و اطمینان حاصل می شود که خواننده مجبور به تحمل شکاف های نظریه نیست. این کتاب دانش کاری از مثلثات و حساب دیفرانسیل و انتگرال را فرض میکند، اما همچنین شامل بخشهایی است که ابزارهای مهم مورد استفاده از این رشتهها، مانند هویتهای مثلثاتی، معادلات دیفرانسیل، و سریهای تیلور را بررسی میکند.
دانلود کتاب «ریاضیات برای برنامه نویسی بازی های سه بعدی و گرافیک کامپیوتری، ویرایش دوم»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.