دانلود کتاب Mastering Unity 2017 Game Development with C#: Create professional games with solid gameplay features and professional-grade workflow (به فارسی: Mastering Unity 2017 Game Development with C#: بازی های حرفه ای با ویژگی های گیم پلی قوی و گردش کار حرفه ای بسازید) نوشته شده توسط «Thorn – Alan»
اطلاعات کتاب Mastering Unity 2017 Game Development with C#: بازی های حرفه ای با ویژگی های گیم پلی قوی و گردش کار حرفه ای بسازید
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Thorn – Alan
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2017
تعداد صفحه: 563 / 564
حجم فایل: 82.97 مگابایت
کد کتاب: 1788479831 , 9781788479837
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب Mastering Unity 2017 Game Development with C#: بازی های حرفه ای با ویژگی های گیم پلی قوی و گردش کار حرفه ای بسازید
ویژگی های کلیدی با ایجاد یک پروژه توسعه بازی کاربردی و عمیق با Unity از برنامه نویسی پیشرفته سی شارپ برای باز کردن پتانسیل کامل Unity 2017 به یک استاد یونیتی تبدیل شوید. از یک توسعه دهنده روزمره یونیتی تا یک توسعه دهنده حرفه ای بازی؟ سپس دیگر نگاه نکنید! این کتاب یک راه حل نهایی شما برای ایجاد بازی های مسحورکننده با ویژگی های واقعی و گیم پلی شگفت انگیز است. این کتاب تمرکز عمیقی بر روی یک پروژه عملی با Unity دارد و یک بازی اول شخص با ویژگی های فراوان می سازد. شما عمیقاً در معماری یک بازی یونیتی غوطه ور خواهید شد، جهان های گسترده، افکت های رندر جالب و سایر ویژگی ها را ایجاد می کنید تا بازی های خود را خاص کنید. شما اجزای جداگانه بازی را ایجاد می کنید، از تکنیک های انیمیشن کارآمد استفاده می کنید، و برخورد و فیزیک را به طور موثر پیاده سازی می کنید. به طور خاص، ما تکنیکهای بهینه برای وارد کردن داراییهای بازی، مانند مشها و بافتها را بررسی خواهیم کرد. نکات و ترفندهایی برای طراحی سطح موثر؛ نحوه متحرک سازی و اسکریپت NPCها. نحوه پیکربندی و استقرار در دستگاه های تلفن همراه؛ چگونه برای توسعه VR آماده شویم؛ و نحوه کار با کنترل نسخه و موارد دیگر. در پایان این کتاب، شایستگی کافی در توسعه یونیتی برای تولید بازی های سرگرم کننده با اطمینان ایجاد خواهید کرد. آنچه یاد خواهید گرفت کارهای عملی و سناریوهای دنیای واقعی را کاوش کنید یک بازی ماجراجویی ترسناک Unity بسازید شخصیت های دشمن را بسازید که هوشمندانه عمل کنند و تصمیمات منطقی بگیرند از فایل های داده برای ذخیره و بازیابی داده های بازی به گونه ای استفاده کنید که برای پلتفرم آگنوستیک باشد شروع با توسعه VR استفاده از Navigation Meshes، Occlusion Culling، و ابزارهای Profiler کار کنید. با اطمینان با GameObjects، Rotations و Transformations ویژگیهای خاص گیمپلی مانند دشمنان هوش مصنوعی، سیستمهای موجودی، و طراحی سطح را درک کنید درباره نویسندهAlan Thornis یک توسعهدهنده، نویسنده و مربی چند رشتهای بازی با 17 سال تجربه در صنعت. او بازی هایی را برای رایانه های شخصی دسکتاپ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. او Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را خلق کرد که به عنوان طراح، برنامه نویس و هنرمند کار می کرد. او بیست و سه کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشته و 19 دوره آموزشی ویدیویی ارائه کرده است. اینها برنامه نویسی بازی، توسعه Unity، مدل سازی سه بعدی و انیمیشن را پوشش می دهند. او در آموزش بازیها بهعنوان مدرس ارشد برای دانشگاه Teesside، معلم اصلی برای مدرسه Uppingham، و استاد مدعو برای دانشگاه South Bank لندن کار کرده است. او در حال حاضر رئیس بخش طراحی و توسعه بازی در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.