دانلود کتاب Mastering Game Development with Unreal Engine 4 – Second Edition (به فارسی: تسلط بر توسعه بازی با Unreal Engine 4 – نسخه دوم) نوشته شده توسط «Matt Edmonds»
اطلاعات کتاب تسلط بر توسعه بازی با Unreal Engine 4 – نسخه دوم
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Matt Edmonds
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 356
حجم فایل: 45.63 مگابایت
کد کتاب: 1788991443 , 9781788991445
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب تسلط بر توسعه بازی با Unreal Engine 4 – نسخه دوم
برای ساختن یک بازی رزمی اولیه از ابتدا، به سرعت کلاس های UE4 موجود را نادیده می گیرید و در حین اجرا و ساختن آنها، توابع ساده C++ را اضافه و پیاده سازی می کنید. همه اینها به عنوان یک خلاصه کوتاه برای توسعه دهندگان جدید و به عنوان یک تجدید سریع برای توسعه دهندگان با تجربه مورد بحث قرار می گیرند. در مرحله بعد، یک شخصیت بازیکن مبارز با کنترلهای گسترده میسازید، برای یک شخصیت منطق ایجاد میکنید، اسلحهها را عوض میکنید، حمله میکنید و حرکت میکنید، روی تغییرات و انتقال صحنه پل میزنید، دادهها را بین صحنهها حفظ میکنید و فرآیند تغییر صحنه را مدیریت میکنید.
br> سپس یک هوش مصنوعی دشمن هوشمند می سازید و ذرات مبتنی بر فیزیک را برای ضربه های سلاح اضافه می کنید. همچنین با ویژگیهای پیشرفتهای مانند نقشههای نور حجمی برای روشنایی از پیش محاسبهشده، و مه جوی و حجمی آشنا میشوید تا تصاویری پیشرفته در پروژه GitHub در حال انجام ما ایجاد کنید.
در ادامه، ابزارهای مورد نیاز را بررسی خواهید کرد. برای تجربه گیمپلی حرفهایتر و جهتگیری داستان، یک کات سین درون بازی بسازید.
در طول مسیر، یک رابط کاربری قوی برای بازی پیادهسازی خواهید کرد، از جمله نوشتن یک بار کامل درون بازی و سیستم ذخیرهسازی که فعال میکند. بازیکنان از هر نقطه بازی خود را از سر بگیرند. شما همچنین آماده، ساختن و کار روی VR و AR خواهید بود و آنها را از ویرایشگر به دنیای واقعی تبدیل خواهید کرد، دو پروژه جدید در هر یک از این حوزههای کاملاً جدید UE4 میسازید و کلاسها را از پروژه اصلی در AR ادغام میکنید!
br>در پایان کتاب، شما بر تمام ویژگیهای اصلی UE تسلط خواهید داشت و میتوانید از طریق Unreal Engine 4.18+ به بازیهای تخیلی خود جان بخشید.
You will then build an intelligent enemy AI and add physics based particles for weapon impacts. You will also get acquainted with cutting-edge features such as Volumetric Lightmaps for precomputed lighting, and Atmospheric and Volumetric Fog, to build advanced visuals in our ongoing GitHub project.
Moving on, you will explore the tools required to build an in-game cut-scene for a more professional gameplay experience and story direction.
Along the way, you will implement a solid game UI, including writing a full in-game load and save system that will enable players to resume their game from any point. You will also prepare, build, and work on VR and AR taking them from editor to real-world, building two new projects one in each of these brand new areas of UE4 and integrate classes from the main project into AR!
By the end of the book, you will have mastered all major UE features and will be able to bring self-imagined games to life through Unreal Engine 4.18+.
دانلود کتاب «تسلط بر توسعه بازی با Unreal Engine 4 – نسخه دوم»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.