بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی برای زنان: نحوه درک، دستیابی و افزایش سهم خود از بزرگترین بخش بازار جهان

Marketing to women: how to understand, reach, and increase your share of the world's largest market segment

دانلود کتاب Marketing to women: how to understand, reach, and increase your share of the world’s largest market segment (به فارسی: بازاریابی برای زنان: نحوه درک، دستیابی و افزایش سهم خود از بزرگترین بخش بازار جهان) نوشته شده توسط «Martha Barletta»


اطلاعات کتاب بازاریابی برای زنان: نحوه درک، دستیابی و افزایش سهم خود از بزرگترین بخش بازار جهان

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Dearborn Trade Publishing

نویسنده: Martha Barletta

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 284

حجم فایل: 1.29 مگابایت

کد کتاب: 0793159636 , 9780793159635

توضیحات کتاب بازاریابی برای زنان: نحوه درک، دستیابی و افزایش سهم خود از بزرگترین بخش بازار جهان

بازاریابی برای زنان نشان می‌دهد که چرا بازار زنان سریع‌ترین مسیر برای دستیابی به نتایج تجاری قوی در محیط رقابتی فوق‌العاده امروزی است و بخش مهم و قدرتمند بازاری است که شرکت‌ها نمی‌توانند نادیده بگیرند. به گفته مارتا بارلتا، مسئول بازاریابی، شرکت هایی که قدرت خریدار زن را تشخیص نمی دهند، پول را روی میز می گذارند. مارتا بارلتا، کارشناس بازاریابی، در کتاب خود، بازاریابی برای زنان: چگونه سهم خود را از بزرگترین بخش بازار درک کنید، به آن دسترسی پیدا کنید و افزایش دهید، یک مورد تجاری قانع کننده را ارائه می دهد که چرا متخصصان بازاریابی، چه مردان و چه زنان به طور یکسان، باید دلارهای واقعی و توجه بی چون و چرای اختصاص دهند. به بزرگترین بازار دست نخورده جهان: زنان. او سپس توضیح می دهد که چرا و چگونه زنان به تصمیمات خرید برندهای مختلف نسبت به مردان می رسند، و راهنمای میدانی مفصلی برای ایجاد و اجرای یک طرح بازاریابی کامل که زنان را هدف قرار می دهد، ارائه می دهد.


Marketing to Women shows why the women’s market is the fastest track to strong business results in today’s extraordinarily competitive environment, and an increasingly important and powerful market segment which companies cannot afford to ignore. According to marketing authority Martha Barletta, companies that fail to recognize the power of the woman buyer are leaving money on the table. In her book, Marketing to Women: How to Understand, Reach, and Increase Your Share of the Largest Market Segment, marketing expert Martha Barletta presents a compelling business case for why marketing professionals, men and women alike, should allocate real dollars and undivided attention to the largest untapped market in the world: women. She then explains why and how women reach different brand purchase decisions than men, and provides a detailed field guide for creating and executing a complete marketing plan that targets women.

دانلود کتاب «بازاریابی برای زنان: نحوه درک، دستیابی و افزایش سهم خود از بزرگترین بخش بازار جهان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید