دانلود کتاب Marketing to women: how to understand, reach, and increase your share of the world’s largest market segment (به فارسی: بازاریابی برای زنان: نحوه درک، دستیابی و افزایش سهم خود از بزرگترین بخش بازار جهان) نوشته شده توسط «Martha Barletta»
اطلاعات کتاب بازاریابی برای زنان: نحوه درک، دستیابی و افزایش سهم خود از بزرگترین بخش بازار جهان
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Dearborn Trade Publishing
نویسنده: Martha Barletta
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 284
حجم فایل: 1.29 مگابایت
کد کتاب: 0793159636 , 9780793159635
توضیحات کتاب بازاریابی برای زنان: نحوه درک، دستیابی و افزایش سهم خود از بزرگترین بخش بازار جهان
بازاریابی برای زنان نشان میدهد که چرا بازار زنان سریعترین مسیر برای دستیابی به نتایج تجاری قوی در محیط رقابتی فوقالعاده امروزی است و بخش مهم و قدرتمند بازاری است که شرکتها نمیتوانند نادیده بگیرند. به گفته مارتا بارلتا، مسئول بازاریابی، شرکت هایی که قدرت خریدار زن را تشخیص نمی دهند، پول را روی میز می گذارند. مارتا بارلتا، کارشناس بازاریابی، در کتاب خود، بازاریابی برای زنان: چگونه سهم خود را از بزرگترین بخش بازار درک کنید، به آن دسترسی پیدا کنید و افزایش دهید، یک مورد تجاری قانع کننده را ارائه می دهد که چرا متخصصان بازاریابی، چه مردان و چه زنان به طور یکسان، باید دلارهای واقعی و توجه بی چون و چرای اختصاص دهند. به بزرگترین بازار دست نخورده جهان: زنان. او سپس توضیح می دهد که چرا و چگونه زنان به تصمیمات خرید برندهای مختلف نسبت به مردان می رسند، و راهنمای میدانی مفصلی برای ایجاد و اجرای یک طرح بازاریابی کامل که زنان را هدف قرار می دهد، ارائه می دهد.
دانلود کتاب «بازاریابی برای زنان: نحوه درک، دستیابی و افزایش سهم خود از بزرگترین بخش بازار جهان»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.