دانلود کتاب Marketing Through Turbulent Times (به فارسی: بازاریابی در زمان آشفته) نوشته شده توسط «Jenny Darroch»
اطلاعات کتاب بازاریابی در زمان آشفته
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Palgrave Macmillan
نویسنده: Jenny Darroch
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 193
حجم فایل: 1.22 مگابایت
کد کتاب: 0230237304 , 9780230237308
توضیحات کتاب بازاریابی در زمان آشفته
در زمانی در آینده رکود پایان خواهد یافت. اما پس از آن چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مشتریان چگونه به سازمان هایی که در گذشته با آنها بدرفتاری کرده اند پاسخ خواهند داد؟ اکنون سازمانها چه کاری میتوانند انجام دهند؟ بازاریابی از طریق زمانهای آشفته به این سؤالات میپردازد که چهار موضوع را به هم پیوند میدهد: دموکراسی، رکود اقتصادی، افسردگی فردی و استراتژیهای مشتری محور. این کتاب برای تصمیم گیرندگانی که میخواهند اطمینان حاصل کنند که استراتژیهای بازاریابی آنها نه تنها با محیط دشوار امروز مرتبط است، نوشته شده است، بلکه پایه محکمی برای رشد آینده خواهد بود، این کتاب منبع ارزشمندی برای هر کسی است که تصمیمگیری استراتژیک بازاریابی میکند. بازاریابی در زمان آشفته یک کتاب عقل سلیم و قابل دسترس در مورد بازاریابی است که طیف وسیعی از ابزارها، اصول و رویکردها را برای مدیرانی که میخواهند استراتژیهای بازاریابی فعلی خود را امروز تنظیم کنند و فرصتهای رشد نوآورانهای را شناسایی کنند که به آنها امکان میدهد سازمان خود را به سمت یک قوی هدایت کنند، ارائه میکند. آینده. http://www.marketingthroughturbulenttimes.com/ *یادداشتی از نویسنده، جنی داروچ: این کتاب به یکی از مشکلات بزرگی که مدیران امروزی با آن روبهرو هستند، میپردازد: «چگونه میتوانم به طور مؤثر در چنین زمانهای آشفته مدیریت کنم؟» انحطاط پایان خواهد یافت. آیا این بدان معناست که مطالب این کتاب دیگر مرتبط نیستند؟ خیر. حتی در دورههای رشد، ایجاد آشفتگی، مرتبط ماندن، حفظ شتاب، اجرای خوب استراتژیهای فعلی و ایجاد تغییرات اجباری در مرزهای محصول-بازار، برای هر سازمانی که میخواهد رشد کند، پیکربندی مجدد و بقا کند، اجزای ضروری باقی خواهد ماند. استراتژیهایی که من در بازاریابی از طریق زمانهای آشفته بیان کردهام، امروز مرتبط هستند، آنها پایدار خواهند بود و راهنمایی برای مدیرانی هستند که میخواهند در هنگام گذر از رکود، آشفتگی ایجاد کنند. استراتژی های بیان شده در این کتاب برای هر سازمانی که در آن ایجاد رشد هدف اصلی است مناسب است. تمام آنچه که Willchange با گذشت زمان همان چیزی است که صمیمانه ارتباط را تشکیل می دهد ، جنی دارچ
دانلود کتاب «بازاریابی در زمان آشفته»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.