تجارت

بازاریابی در زمان آشفته

Marketing Through Turbulent Times

دانلود کتاب Marketing Through Turbulent Times (به فارسی: بازاریابی در زمان آشفته) نوشته شده توسط «Jenny Darroch»


اطلاعات کتاب بازاریابی در زمان آشفته

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palgrave Macmillan

نویسنده: Jenny Darroch

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 193

حجم فایل: 1.22 مگابایت

کد کتاب: 0230237304 , 9780230237308

توضیحات کتاب بازاریابی در زمان آشفته

در زمانی در آینده رکود پایان خواهد یافت. اما پس از آن چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مشتریان چگونه به سازمان هایی که در گذشته با آنها بدرفتاری کرده اند پاسخ خواهند داد؟ اکنون سازمان‌ها چه کاری می‌توانند انجام دهند؟ بازاریابی از طریق زمان‌های آشفته به این سؤالات می‌پردازد که چهار موضوع را به هم پیوند می‌دهد: دموکراسی، رکود اقتصادی، افسردگی فردی و استراتژی‌های مشتری محور. این کتاب برای تصمیم گیرندگانی که می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که استراتژی‌های بازاریابی آنها نه تنها با محیط دشوار امروز مرتبط است، نوشته شده است، بلکه پایه محکمی برای رشد آینده خواهد بود، این کتاب منبع ارزشمندی برای هر کسی است که تصمیم‌گیری استراتژیک بازاریابی می‌کند. بازاریابی در زمان آشفته یک کتاب عقل سلیم و قابل دسترس در مورد بازاریابی است که طیف وسیعی از ابزارها، اصول و رویکردها را برای مدیرانی که می‌خواهند استراتژی‌های بازاریابی فعلی خود را امروز تنظیم کنند و فرصت‌های رشد نوآورانه‌ای را شناسایی کنند که به آنها امکان می‌دهد سازمان خود را به سمت یک قوی هدایت کنند، ارائه می‌کند. آینده. http://www.marketingthroughturbulenttimes.com/  *یادداشتی از نویسنده، جنی داروچ: این کتاب به یکی از مشکلات بزرگی که مدیران امروزی با آن روبه‌رو هستند، می‌پردازد: «چگونه می‌توانم به طور مؤثر در چنین زمان‌های آشفته مدیریت کنم؟» انحطاط پایان خواهد یافت. آیا این بدان معناست که مطالب این کتاب دیگر مرتبط نیستند؟ خیر. حتی در دوره‌های رشد، ایجاد آشفتگی، مرتبط ماندن، حفظ شتاب، اجرای خوب استراتژی‌های فعلی و ایجاد تغییرات اجباری در مرزهای محصول-بازار، برای هر سازمانی که می‌خواهد رشد کند، پیکربندی مجدد و بقا کند، اجزای ضروری باقی خواهد ماند. استراتژی‌هایی که من در بازاریابی از طریق زمان‌های آشفته بیان کرده‌ام، امروز مرتبط هستند، آنها پایدار خواهند بود و راهنمایی برای مدیرانی هستند که می‌خواهند در هنگام گذر از رکود، آشفتگی ایجاد کنند. استراتژی های بیان شده در این کتاب برای هر سازمانی که در آن ایجاد رشد هدف اصلی است مناسب است. تمام آنچه که Willchange با گذشت زمان همان چیزی است که صمیمانه ارتباط را تشکیل می دهد ، جنی دارچ


At some time in the future the recession will end. But what will happen then? How will customers respond to organizations that mistreated them in the past? What can organizations do now?Marketing Through Turbulent Times addresses these questions by tying together four themes: democracy, economic recession, individual depression and customer-centred strategies.  Written for decision makers who want to ensure that their marketing strategies are not only relevant for today’s difficult environment but will also provide a solid foundation for future growth, this book is an invaluable resource for anyone making strategic marketing decisions. Marketing Through Turbulent Times is a common sense, accessible book about marketing that provides a range of tools, principles and approaches for managers wanting to fine tune their current marketing strategies today and identify innovative growth opportunities which will allow them to lead their organization toward a robust future. http://www.marketingthroughturbulenttimes.com/  *A Note From the Author, Jenny Darroch: This book has dealt with one of the BIG problems facing managerstoday: ‘How do I manage effectively in such turbulent times?’ Therecession will end. Does this mean that the contents of this book are nolonger relevant? No. Even in periods of growth, creating turbulence,staying relevant, maintaining momentum, executing current strategieswell, and forcing changes to product-market boundaries will remainessential ingredients for any organization wanting to grow, reconfigure,and survive.And so, while the growth strategies I have outlined in Marketing throughTurbulent Times are relevant today, they will endure and provideguidance for managers wanting to create turbulence when the recessionpasses. The strategies outlined in this book are appropriate for anyorganization where generating growth is a primary goal. All that willchange over time is what constitutes relevance                                                               Sincerely,                                                                      Jenny Darroch

دانلود کتاب «بازاریابی در زمان آشفته»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید