بازاریابی: تبلیغات

استراتژی بازاریابی: بر اساس اصول اولیه و تجزیه و تحلیل داده ها

Marketing Strategy: Based on First Principles and Data Analytics

دانلود کتاب Marketing Strategy: Based on First Principles and Data Analytics (به فارسی: استراتژی بازاریابی: بر اساس اصول اولیه و تجزیه و تحلیل داده ها) نوشته شده توسط «Robert W. Palmatier – Shrihari Sridhar»


اطلاعات کتاب استراتژی بازاریابی: بر اساس اصول اولیه و تجزیه و تحلیل داده ها

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palgrave

نویسنده: Robert W. Palmatier – Shrihari Sridhar

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 319

حجم فایل: 8.80 مگابایت

کد کتاب: 1137526238 , 9781137526236

توضیحات کتاب استراتژی بازاریابی: بر اساس اصول اولیه و تجزیه و تحلیل داده ها

این یک کتاب درسی کاملاً جدید در مورد استراتژی بازاریابی است که بر پیگیری راه حل های چهار مشکل اساسی بازاریابی تمرکز دارد:

1. همه مشتریان متفاوت هستند 2. همه مشتریان تغییر می کنند 3. همه رقبا واکنش نشان می دهند 4. همه منابع محدود هستند

این کتاب درسی مهم جدید با ساختاری مبتنی بر این چهار اصل اول بازاریابی، رویکردی منحصر به فرد و به طور گسترده در کلاس درس برای استراتژی بازاریابی ارائه می کند. . این یک چارچوب ساختاریافته برای توسعه استراتژی‌های مؤثر برای مقابله با مشکلات مختلف بازاریابی در حالی که تجزیه و تحلیل داده‌ها را در فرآیند تصمیم‌گیری ادغام می‌کند، فراهم می‌کند.

تولید شده توسط کارشناسان برجسته جهان در استراتژی بازاریابی، استراتژی بازاریابی: اصول اولیه و تجزیه و تحلیل داده‌ها همراهی ایده آل برای دانشجویان کارشناسی، MBA و اجرایی MBA بازاریابی، و مدیران اجرایی است که به دنبال رویکردی سیستماتیک تر به تلاش های استراتژی بازاریابی شرکت خود هستند.


This is a brand new textbook on marketing strategy that focuses on the pursuit of solutions to four fundamental marketing problems:

1. All customers differ 2. All customers change 3. All competitors react 4. All resources are limited

Structured around these four First Principles of Marketing, this important new textbook offers a unique and extensively classroom-tested approach to marketing strategy. It provides a structured framework to develop effective strategies to deal with diverse marketing problems while integrating data analytics into the decision-making process.

Authored by world-leading experts in marketing strategy, Marketing Strategy: First Principles and Data Analytics is the ideal companion for undergraduate, MBA and Executive MBA students of marketing, and practicing executives looking to bring a more systematic approach to their firms’ marketing strategy efforts.

دانلود کتاب «استراتژی بازاریابی: بر اساس اصول اولیه و تجزیه و تحلیل داده ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید