بازاریابی: تبلیغات

کیت تحقیقات بازاریابی برای آدمک ها

Marketing Research Kit For Dummies

دانلود کتاب Marketing Research Kit For Dummies (به فارسی: کیت تحقیقات بازاریابی برای آدمک ها) نوشته شده توسط «Michael Hyman PhD – Jeremy Sierra PhD»


اطلاعات کتاب کیت تحقیقات بازاریابی برای آدمک ها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: For Dummies

نویسنده: Michael Hyman PhD – Jeremy Sierra PhD

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 411

حجم فایل: 5.87 مگابایت

کد کتاب: 047052068X , 9780470520680

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب کیت تحقیقات بازاریابی برای آدمک ها

ابزارهایی که برای شناسایی، به دست آوردن، ثبت و تجزیه و تحلیل داده‌ها نیاز دارید
مطمئناً، دسترسی به داده‌ها سریع‌تر و آسان‌تر از همیشه به دست می‌آید، اما چگونه می‌توانید از انباشتگی اطلاعات برای یافتن مفیدترین و سازمان‌دهی آن‌ها خلاص شوید. متناسب با اهداف شما؟ کیت تحقیقات بازاریابی برای Dummies جعبه پر از ابزارهایی را ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند کوه‌هایی از داده‌ها را استخراج کنید، منابع مورد نیاز خود را بیابید و برنامه بازاریابی خود را متمرکز کنید.
چه کارآفرین، صاحب کسب‌وکار کوچک یا یک بازاریاب در یک بخش بزرگ باشید. سازمان، این منبع قدرتمند و سی دی همراه ابزارهای عملی را در اختیار شما قرار می دهد که برای شناسایی، به دست آوردن، ضبط و تجزیه و تحلیل ثانویه، داده الکترونیکی و چاپی برای توسعه یا بازنگری یک طرح بازاریابی، راه اندازی یک محصول یا خدمات جدید، یا اجرای برنامه ریزی استراتژیک بلند مدت همچنین دستورالعمل‌های واضح و عمیق و فرم‌های قابل تنظیم را برای انجام تحقیقات اولیه شما ارائه می‌دهد.
شامل دستورالعمل‌های کامل برای نوشتن طرح تحقیق، انجام مصاحبه‌های عمیق، و گروه‌های متمرکز
فرایند نمونه‌گیری، تجزیه و تحلیل داده‌ها را به طور کامل توضیح می‌دهد. ، و گزارش نتایج
دارای نکاتی در مورد ایجاد پرسشنامه برای نظرسنجی های حضوری، اینترنتی و پستی است
به شما کمک می کند رقابت خود را زیر نظر داشته باشید و نتایج آنها را تجزیه و تحلیل کنید
وقتی پول کم است و همه چیز آماده است در خط، شما باید مطمئن شوید که تکالیف خود را انجام داده اید. شما به کیت تحقیقات بازاریابی برای Dummies نیاز دارید.


The tools you need to identify, obtain, record, and analyze data
Sure, access to data is faster and easier to obtain than ever before, but how do you cut through the clutter of information to find whats most useful and organize it to suit your purposes? Marketing Research Kit For Dummies supplies a brimming box of tools that help you mine mountains of data, find the sources you need, and focus your marketing plan.
Whether youre an entrepreneur, a small business owner, or a marketer in a large organization, this powerful resource and companion CD provide you with hands-on tools you need to identify, obtain, record, and analyze secondary, data-electronic and print-for developing or revising a marketing plan, launching a new product or service, or implementing long-term strategic planning. It also offers clear, in-depth instructions and customizable forms for conducting your own primary research.
Includes complete instructions for writing a research plan, conducting depth interviews, and focus groups
Fully explains the process of sampling, analyzing data, and reporting results
Features tips on developing questionnaires for face-to-face, Internet, and postal surveys
Helps you keep an eye on your competition and analyze their results
When money is tight and everything is on the line, you need to make sure youve done your homework. You need Marketing Research Kit For Dummies.

دانلود کتاب «کیت تحقیقات بازاریابی برای آدمک ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید