دانلود کتاب Marketing: Principles and Practice (به فارسی: بازاریابی: اصول و تمرین) نوشته شده توسط «Dennis Adcock – Al Halborg – Caroline Ross»
اطلاعات کتاب بازاریابی: اصول و تمرین
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Financial Times/ Prentice Hall
نویسنده: Dennis Adcock – Al Halborg – Caroline Ross
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 568 / 553
حجم فایل: 4.98 مگابایت
کد کتاب: 027364677X , 9780273646778
نوبت چاپ: 4
توضیحات کتاب بازاریابی: اصول و تمرین
با تکیه بر موفقیت عظیم نسخه های قبلی، این متن پرفروش به روز شده و بازنگری شده است و همچنان به ارائه مقدمه ای به روز و دانشجوپسند برای بازاریابی ادامه می دهد. اصول بازاریابی در زمینه سازمان ها، عملکرد مدیریت کسب و کار و محیط کسب و کار در حال تغییر توضیح داده شده است. از مثالها و مطالعات موردی کوتاه برای زنده کردن موضوع استفاده میشود که بر جنبههای عملی موضوع و همچنین مفاهیم تأکید میکند.
دانلود کتاب «بازاریابی: اصول و تمرین»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.