بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی: اصول و تمرین

Marketing: Principles and Practice

دانلود کتاب Marketing: Principles and Practice (به فارسی: بازاریابی: اصول و تمرین) نوشته شده توسط «Dennis Adcock – Al Halborg – Caroline Ross»


اطلاعات کتاب بازاریابی: اصول و تمرین

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Financial Times/ Prentice Hall

نویسنده: Dennis Adcock – Al Halborg – Caroline Ross

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 568 / 553

حجم فایل: 4.98 مگابایت

کد کتاب: 027364677X , 9780273646778

نوبت چاپ: 4

توضیحات کتاب بازاریابی: اصول و تمرین

با تکیه بر موفقیت عظیم نسخه های قبلی، این متن پرفروش به روز شده و بازنگری شده است و همچنان به ارائه مقدمه ای به روز و دانشجوپسند برای بازاریابی ادامه می دهد. اصول بازاریابی در زمینه سازمان ها، عملکرد مدیریت کسب و کار و محیط کسب و کار در حال تغییر توضیح داده شده است. از مثال‌ها و مطالعات موردی کوتاه برای زنده کردن موضوع استفاده می‌شود که بر جنبه‌های عملی موضوع و همچنین مفاهیم تأکید می‌کند.


Building on the enormous success of previous editions, this best-selling text has been updated and revised, and continues to provide an up-to-date and student-friendly introduction to marketing. Marketing principles are explained in the context of organisations, business management practice and the changing business environment. Examples and short case studies are used to bring the subject to life, emphasising the practical aspects of the subject as well as the concepts.

دانلود کتاب «بازاریابی: اصول و تمرین»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید