بازاریابی: تبلیغات

طرح های بازاریابی: چگونه آنها را آماده کنیم، چگونه از آنها سود ببریم

Marketing Plans: How to prepare them, how to profit from them

دانلود کتاب Marketing Plans: How to prepare them, how to profit from them (به فارسی: طرح های بازاریابی: چگونه آنها را آماده کنیم، چگونه از آنها سود ببریم) نوشته شده توسط «Malcolm McDonald – Hugh Wilson»


اطلاعات کتاب طرح های بازاریابی: چگونه آنها را آماده کنیم، چگونه از آنها سود ببریم

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Malcolm McDonald – Hugh Wilson

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 640 / 643

حجم فایل: 6.90 مگابایت

کد کتاب: 111921713X , 9781119217138

نوبت چاپ: 8

توضیحات کتاب طرح های بازاریابی: چگونه آنها را آماده کنیم، چگونه از آنها سود ببریم

نسخه هشتم کاملاً اصلاح شده و به روز شده از پرفروش ترین کتاب بین المللی بسیار مشهور

ویرایش هشتم این کتاب پرفروش بسیار تحسین شده به طور کامل بازبینی شده است و هر فصل با توجه ویژه به روز شده است. به آخرین پیشرفت ها در بازاریابی.

برنامه های بازاریابی به عنوان یک ابزار و یک منبع یادگیری کاربر پسند طراحی شده است. هر نکته با مثال های عملی قدرتمند نشان داده شده و از طریق الگوها و تمرین های ساده و گام به گام قابل اجرا است. این کتاب به عنوان مطالعه ضروری برای همه بازاریابان حرفه ای جدی و دانشجویان بازاریابی، از دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد گرفته تا دوره های حرفه ای برای ارگان هایی مانند CIM ایجاد شده است. مهمتر از همه، یک راهنمای عملی و عملی برای اجرای هر مفهومی که در متن موجود است ارائه می دهد.

فصل ها و محتوای جدید عبارتند از:

  • آیا کار می کند؟ در سراسر نشان دادن نمونه هایی از موفقیت های واقعی با استفاده از فرآیندهای موجود در کتاب
  • پوشش بیشتر رفتار مصرف کننده برای متعادل کردن تمرکز کتاب با برنامه ریزی B2B
  • تکنیک ها و شیوه های دیجیتال به طور کامل به روز شده اند.
  • همچنین شامل راهنمای جامع آنلاین معلمان و شبیه ساز Market2Win برای کسانی است که استراتژی بازاریابی را آموزش می دهند

A fully revised and updated 8th edition of the highly renowned international bestseller

The 8th edition of this highly acclaimed bestseller is thoroughly revised with every chapter having been updated with special attention to the latest developments in marketing.

Marketing Plans is designed as a tool and a user–friendly learning resource. Every point illustrated by powerful practical examples and made actionable through simple, step–by–step templates and exercises. The book is established as essential reading for all serious professional marketers and students of marketing, from undergraduate and postgraduate to professional courses for bodies such as CIM. Above all it provides a practical, hands–on guide to implementing every single concept included in the text.

New chapters and content include:

  • A ‘Does it Work’ feature throughout demonstrating examples of real successes using the processes in the book
  • More substantial coverage of consumer behaviour to balance the book’s focus with B2B planning
  • Digital techniques and practices brought fully up to date
  • Also includes a comprehensive online Tutors’ Guide and Market2Win Simulator for those who teach marketing strategy

دانلود کتاب «طرح های بازاریابی: چگونه آنها را آماده کنیم، چگونه از آنها سود ببریم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید