دانلود کتاب Marketing Planning and Strategy (به فارسی: برنامه ریزی و استراتژی بازاریابی) نوشته شده توسط «Subhash C. Jain»
اطلاعات کتاب برنامه ریزی و استراتژی بازاریابی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: South-Western Educational Publishing
نویسنده: Subhash C. Jain
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1999
تعداد صفحه: 932
حجم فایل: 16.82 مگابایت
کد کتاب: 075933871X , 9780759338715
نوبت چاپ: 6th
توضیحات کتاب برنامه ریزی و استراتژی بازاریابی
برنامهریزی و استراتژی بازاریابی برای دورههایی در سطح جوان/ ارشد در استراتژی بازاریابی، تحلیل استراتژی واحد تجاری، برنامهریزی استراتژیک بازار، برنامهریزی بازاریابی، مدیریت بازاریابی استراتژیک و بازاریابی پیشرفته طراحی شده است. این بر ایجاد مهارت های استراتژیک لازم برای رقابت در اقتصاد جهانی با استفاده از انواع چارچوب های تحلیلی برای درک چگونگی تدوین استراتژی، تصمیم گیری استراتژیک و نحوه اجرای استراتژی توسط شرکت ها تمرکز دارد. این متن بر استراتژی بازاریابی از دیدگاه واحد تجاری تمرکز دارد و به وضوح استراتژی بازاریابی را از مدیریت بازاریابی متمایز می کند.
دانلود کتاب «برنامه ریزی و استراتژی بازاریابی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.