بازاریابی: تبلیغات

برنامه ریزی و استراتژی بازاریابی

Marketing Planning and Strategy

دانلود کتاب Marketing Planning and Strategy (به فارسی: برنامه ریزی و استراتژی بازاریابی) نوشته شده توسط «Subhash C. Jain»


اطلاعات کتاب برنامه ریزی و استراتژی بازاریابی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: South-Western Educational Publishing

نویسنده: Subhash C. Jain

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1999

تعداد صفحه: 932

حجم فایل: 16.82 مگابایت

کد کتاب: 075933871X , 9780759338715

نوبت چاپ: 6th

توضیحات کتاب برنامه ریزی و استراتژی بازاریابی

برنامه‌ریزی و استراتژی بازاریابی برای دوره‌هایی در سطح جوان/ ارشد در استراتژی بازاریابی، تحلیل استراتژی واحد تجاری، برنامه‌ریزی استراتژیک بازار، برنامه‌ریزی بازاریابی، مدیریت بازاریابی استراتژیک و بازاریابی پیشرفته طراحی شده است. این بر ایجاد مهارت های استراتژیک لازم برای رقابت در اقتصاد جهانی با استفاده از انواع چارچوب های تحلیلی برای درک چگونگی تدوین استراتژی، تصمیم گیری استراتژیک و نحوه اجرای استراتژی توسط شرکت ها تمرکز دارد. این متن بر استراتژی بازاریابی از دیدگاه واحد تجاری تمرکز دارد و به وضوح استراتژی بازاریابی را از مدیریت بازاریابی متمایز می کند.


Marketing Planning and Strategy is designed for courses at the junior/senior-level in marketing strategy, business unit strategy analysis, strategic market planning, marketing planning, strategic marketing management and advanced marketing. It focuses on building the strategic skills necessary to compete in the global economy by using a variety of analytical frameworks to understand how companies formulate strategy, make strategic decisions, and how they implement strategy. This text focuses on marketing strategy from the viewpoint of the business unit and clearly distinguishes marketing strategy from marketing management.

دانلود کتاب «برنامه ریزی و استراتژی بازاریابی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید