بازاریابی: تبلیغات

مدیریت بازاریابی: نسخه هزاره

Marketing Management: Millennium Edition

دانلود کتاب Marketing Management: Millennium Edition (به فارسی: مدیریت بازاریابی: نسخه هزاره) نوشته شده توسط «Philip Kotler»


اطلاعات کتاب مدیریت بازاریابی: نسخه هزاره

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Prentice Hall

نویسنده: Philip Kotler

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1999

تعداد صفحه: 456

حجم فایل: 3.09 مگابایت

کد کتاب: 0130122173 , 9780130122179

نوبت چاپ: 10

توضیحات کتاب مدیریت بازاریابی: نسخه هزاره

این کتاب پرفروش در سرتاسر جهان، آخرین روندها و تحولات بازاریابی جهانی را با تأکید بر اهمیت کار تیمی بین بازاریابی و سایر عملکردهای تجارت، برجسته می کند. این دیدگاه‌های جدیدی را در برنامه‌ریزی استراتژیک موفق بازار معرفی می‌کند و نمونه‌های شرکتی بیشتری از اقدامات خلاقانه، متمرکز بر بازار و مشتری محور را ارائه می‌دهد. پوشش شامل تمرکز بر بازاریابی در قرن بیست و یکم است که ایده‌ها، ابزارها و شیوه‌های جدیدی را معرفی می‌کند که شرکت‌ها برای فعالیت موفقیت‌آمیز در هزاره جدید به آن نیاز دارند. موضوعات فصل درباره ایجاد رضایت مشتری، برنامه ریزی استراتژیک بازارمحور، تحلیل بازارهای مصرف کننده و رفتار خریدار، مقابله با رقابت، طراحی استراتژی ها و برنامه های قیمت گذاری و مدیریت نیروی فروش است. برای مدیران بازاریابی که می خواهند درک خود را از موضوعات عمده بازاریابی استراتژیک، تاکتیکی و اداری – همراه با فرصت ها و نیازهای بازار در سال های آینده افزایش دهند.


This world-wide best-selling book highlights the most recent trends and developments in global marketing-with an emphasis on the importance of teamwork between marketing and all the other functions of the business. It introduces new perspectives in successful strategic market planning, and presents additional company examples of creative, market-focused, and customer-driven action. Coverage includes a focus on marketing in the 21st Century that introduces the new ideas, tools and practices companies will need to successfully operate in the New Millenium. Chapter topics discuss building customer satisfaction, market-oriented strategic planning, analyzing consumer markets and buyer behavior, dealing with the competition, designing pricing strategies and programs, and managing the sales force. For marketing managers who want to increase their understanding of the major issues of strategic, tactical, and administrative marketing-along with the opportunities and needs of the marketplace in the years ahead.

دانلود کتاب «مدیریت بازاریابی: نسخه هزاره»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید