بازاریابی: تبلیغات

مدیریت بازاریابی: یک رویکرد ارتباطی

Marketing Management: A Relationship Approach

دانلود کتاب Marketing Management: A Relationship Approach (به فارسی: مدیریت بازاریابی: یک رویکرد ارتباطی) نوشته شده توسط «Svend Hollensen»


اطلاعات کتاب مدیریت بازاریابی: یک رویکرد ارتباطی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Financial Times Management

نویسنده: Svend Hollensen

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 697

حجم فایل: 14.09 مگابایت

کد کتاب: 0273706837 , 9780273706830

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب مدیریت بازاریابی: یک رویکرد ارتباطی

مدیریت بازاریابی: یک رویکرد ارتباطی، 2/e رویکرد منحصربه‌فردی را اتخاذ می‌کند که بازاریابی رابطه‌ای را به مدل‌های سنتی برنامه‌ریزی بازار مرتبط می‌کند که امروزه توسط اکثر بازاریابان استفاده می‌شود. با ادامه جهانی شدن، نیاز به ایجاد و حفظ روابط بین مشتریان، تامین کنندگان و ذینفعان و پرسنل در محیط کسب و کار امروز اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. اکنون در ویرایش دوم خود، این متن پرفروش شکاف بین بازاریابی رابطه مند و بازاریابی سنتی را پر می کند و این رویکرد را با فرآیند توسعه برنامه های بازاریابی موثر ادغام می کند. هولنسن با استفاده از طیف گسترده ای از نمونه های بین المللی نشان می دهد که چگونه شرکت هایی مانند رایان ایر، هارلی دیویدسون، ردبول و لینت از تئوری بازاریابی رابطه مند برای به دست آوردن مزیت رقابتی استفاده می کنند.


Marketing Management: A Relationship Approach, 2/e takes the unique approach of linking relationship marketing to the traditional market planning models which are used by most marketers today. As globalisation continues, the need for creating and maintaining relationships between customers, suppliers and stakeholders, and personnel has become increasingly important in today’s business environment. Now in its second edition, this bestselling text bridges the gap between relationship marketing and traditional marketing, integrating this approach with the process of developing effective marketing plans. Drawing from an extensive range of international examples, Hollensen demonstrates how companies such as Ryanair, Harley Davidson, Red Bull and Lindt make use of relationship marketing theory in order to gain competitive advantage.

دانلود کتاب «مدیریت بازاریابی: یک رویکرد ارتباطی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید