دانلود کتاب Marketing Management: A Relationship Approach (به فارسی: مدیریت بازاریابی: یک رویکرد ارتباطی) نوشته شده توسط «Svend Hollensen»
اطلاعات کتاب مدیریت بازاریابی: یک رویکرد ارتباطی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Financial Times Management
نویسنده: Svend Hollensen
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 697
حجم فایل: 14.09 مگابایت
کد کتاب: 0273706837 , 9780273706830
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب مدیریت بازاریابی: یک رویکرد ارتباطی
مدیریت بازاریابی: یک رویکرد ارتباطی، 2/e رویکرد منحصربهفردی را اتخاذ میکند که بازاریابی رابطهای را به مدلهای سنتی برنامهریزی بازار مرتبط میکند که امروزه توسط اکثر بازاریابان استفاده میشود. با ادامه جهانی شدن، نیاز به ایجاد و حفظ روابط بین مشتریان، تامین کنندگان و ذینفعان و پرسنل در محیط کسب و کار امروز اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. اکنون در ویرایش دوم خود، این متن پرفروش شکاف بین بازاریابی رابطه مند و بازاریابی سنتی را پر می کند و این رویکرد را با فرآیند توسعه برنامه های بازاریابی موثر ادغام می کند. هولنسن با استفاده از طیف گسترده ای از نمونه های بین المللی نشان می دهد که چگونه شرکت هایی مانند رایان ایر، هارلی دیویدسون، ردبول و لینت از تئوری بازاریابی رابطه مند برای به دست آوردن مزیت رقابتی استفاده می کنند.
دانلود کتاب «مدیریت بازاریابی: یک رویکرد ارتباطی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.