دانلود کتاب Marketing in Travel and Tourism (Assessment of Nvqs and Svqs Series) (به فارسی: بازاریابی در سفر و گردشگری (ارزیابی سری Nvqs و Svqs)) نوشته شده توسط «Victor T C Middleton – Jackie R. Clarke – »
اطلاعات کتاب بازاریابی در سفر و گردشگری (ارزیابی سری Nvqs و Svqs)
موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Victor T C Middleton – Jackie R. Clarke –
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 512 / 511
حجم فایل: 2.53 مگابایت
کد کتاب: 0750644710 , 9780750644716
نوبت چاپ: 3rd
توضیحات کتاب بازاریابی در سفر و گردشگری (ارزیابی سری Nvqs و Svqs)
اکنون در ویرایش سوم، متن پرفروش، بازاریابی در سفر و گردشگری، اصول و عملکرد بازاریابی را توضیح می دهد، زیرا آنها به طور فزاینده ای در صنعت سفر و گردشگری جهانی به کار می روند. با تکیه بر موفقیت نسخه های قبلی، نویسندگان متن را به طور کامل اصلاح کرده اند تا تغییرات صنعت سفر و گردشگری در قرن بیست و یکم را منعکس کند. نمونه های بین المللی و مطالعات موردی برگرفته از رویه اخیر در چندین کشور در سراسر متن استفاده شده است. مطالعات موردی با تاکید بر نقش ICT عبارتند از: Microburners، Travel Inn (هتل های مقرون به صرفه)، RCI Europe، جزایر بالئاریک، و ICT و نقش اینترنت در استراتژی های بین المللی NTO. با محتوای جامع و سبک کاربر پسند، بازاریابی در سفر ویرایش سوم و گردشگری خواننده را از تعریف اولیه موضوع به سمت کاربرد بازاریابی در صنعت سفر و گردشگری می برد و اجزای مهمی مانند استراتژی برنامه ریزی و آمیخته بازاریابی را مورد بحث قرار می دهد و آن را به متنی ضروری برای دانشجویان و متخصصان تبدیل می کند. یکسان مفاهیم و اصول بازاریابی را توضیح می دهد استفاده گسترده از تاریخچه پرونده ها و مثال ها یک اثر کلاسیک مرجع
دانلود کتاب «بازاریابی در سفر و گردشگری (ارزیابی سری Nvqs و Svqs)»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.