اقتصاد

بازاریابی در سفر و گردشگری (ارزیابی سری Nvqs و Svqs)

Marketing in Travel and Tourism (Assessment of Nvqs and Svqs Series)

دانلود کتاب Marketing in Travel and Tourism (Assessment of Nvqs and Svqs Series) (به فارسی: بازاریابی در سفر و گردشگری (ارزیابی سری Nvqs و Svqs)) نوشته شده توسط «Victor T C Middleton – Jackie R. Clarke – »


اطلاعات کتاب بازاریابی در سفر و گردشگری (ارزیابی سری Nvqs و Svqs)

موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Victor T C Middleton – Jackie R. Clarke –

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 512 / 511

حجم فایل: 2.53 مگابایت

کد کتاب: 0750644710 , 9780750644716

نوبت چاپ: 3rd

توضیحات کتاب بازاریابی در سفر و گردشگری (ارزیابی سری Nvqs و Svqs)

اکنون در ویرایش سوم، متن پرفروش، بازاریابی در سفر و گردشگری، اصول و عملکرد بازاریابی را توضیح می دهد، زیرا آنها به طور فزاینده ای در صنعت سفر و گردشگری جهانی به کار می روند. با تکیه بر موفقیت نسخه های قبلی، نویسندگان متن را به طور کامل اصلاح کرده اند تا تغییرات صنعت سفر و گردشگری در قرن بیست و یکم را منعکس کند. نمونه های بین المللی و مطالعات موردی برگرفته از رویه اخیر در چندین کشور در سراسر متن استفاده شده است. مطالعات موردی با تاکید بر نقش ICT عبارتند از: Microburners، Travel Inn (هتل های مقرون به صرفه)، RCI Europe، جزایر بالئاریک، و ICT و نقش اینترنت در استراتژی های بین المللی NTO. با محتوای جامع و سبک کاربر پسند، بازاریابی در سفر ویرایش سوم و گردشگری خواننده را از تعریف اولیه موضوع به سمت کاربرد بازاریابی در صنعت سفر و گردشگری می برد و اجزای مهمی مانند استراتژی برنامه ریزی و آمیخته بازاریابی را مورد بحث قرار می دهد و آن را به متنی ضروری برای دانشجویان و متخصصان تبدیل می کند. یکسان مفاهیم و اصول بازاریابی را توضیح می دهد استفاده گسترده از تاریخچه پرونده ها و مثال ها یک اثر کلاسیک مرجع


Now in its third edition, the best-selling text, Marketing in Travel and Tourism, explains the principles and practice of marketing as they are increasingly being applied in the global travel and tourism industry. Building on the success of previous editions, the authors have completely revised the text to reflect the changes in the travel and tourism industry in the 21st century. International examples and case studies drawn from recent practice in several countries are used throughout the text. Case studies emphasising the role of ICT include: Microburners, Travel Inn (budget hotels), RCI Europe, the Balearic Islands, and ICT and the role of the Internet in international NTO strategies.With its comprehensive content and user friendly style, Marketing in Travel and Tourism third edition takes the reader from an initial definition of the subject matter through to the application of marketing in the travel and tourism industry, discussing crucial components such as planning strategy and the marketing mix, making it an indispensable text for both students and practitioners alike. Explains the concepts and principles of marketingExtensive use of case histories and examplesA classic work of reference

دانلود کتاب «بازاریابی در سفر و گردشگری (ارزیابی سری Nvqs و Svqs)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید