دانلود کتاب Marketing in Food, Hospitality, Tourism, and Food (به فارسی: بازاریابی در غذا، هتلداری، گردشگری و غذا) نوشته شده توسط «Richard Tresidde – Craig Hirst»
اطلاعات کتاب بازاریابی در غذا، هتلداری، گردشگری و غذا
موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Goodfellow Publishers
نویسنده: Richard Tresidde – Craig Hirst
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 302 / 241
حجم فایل: 1.75 مگابایت
کد کتاب: 1910158305 , 9781910158302
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب بازاریابی در غذا، هتلداری، گردشگری و غذا
بازاریابی در گردشگری، رویدادها و غذا ویراست دوم که هدف آن دانشجویان سال دوم کارشناسی تا مقطع کارشناسی ارشد است، خواننده را از طریق بررسی منطقی بحثها، نظریهها و رویکردهای کلیدی بازاریابی میبرد و آنها را تشویق میکند تا افکار، ایدهها و نظرات خود را کشف کنند. . حوزههایی مانند ارزش بازار و خلق ارزش، مصرفکنندگان و مصرف، ذائقه و هویت، پایداری و قدرت، و همچنین نشانهشناسی و اسطورهسازی تجاری را تحلیل میکند و بررسی معاصر این بخشهای صنعت را با جنبههای تجربی بازاریابی و بازی مصرف مولد ارائه میکند. نقش مهمی در سراسر
دانلود کتاب «بازاریابی در غذا، هتلداری، گردشگری و غذا»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.