دانلود کتاب Marketing Higher Education: Theory and Practice (به فارسی: آموزش عالی بازاریابی: تئوری و عمل) نوشته شده توسط «Felix Maringe – Paul Gibbs»
اطلاعات کتاب آموزش عالی بازاریابی: تئوری و عمل
موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش عالی و تکمیلی
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Felix Maringe – Paul Gibbs
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 224 / 213
حجم فایل: 858 کیلوبایت
کد کتاب: 0335236863 , 9780335236862
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب آموزش عالی بازاریابی: تئوری و عمل
چگونه موسسات آموزش عالی (HEI) می توانند خود را برای رقابت در اقتصادهای بازار جهانی قرار دهند؟ چگونه مشارکت گسترده بر بازاریابی موسسات عالی تاثیر گذاشته است؟ کارفرمایان در قرن بیست و یکم چه نوع دانشجویانی می خواهند؟ بازاریابی آموزش عالی به پیامد طبیعی بازاری تبدیل شده است که دانشگاه های عالی در آن ایجاد و فعالیت می کنند. تغییر از کمک هزینه دولتی به درآمد شهریه، یکسان سازی مؤسسات تحت عنوان «دانشگاه»، شعارهای تنوع بخشی و تحقق رقابت برای دانشجویان بر اساس شهرت و برند (دانشگاهی و غیره) مؤسسات را به استقبال بازار سوق داده است. این کتاب در در نظر گرفتن این موارد و همچنین تلاش آن برای بررسی رابطه بین بازاریابی و آموزشی که در حال بازاریابی است منحصر به فرد است. این موضوعات جهانی هستند و به ماهیت جایگاه موسسات عالی در جامعه و همچنین اینکه چگونه آنها برای رقابت باید جایگاه خود را نشان دهند، می پردازند. خوانندگان این کتاب شامل کسانی است که در رشته مدیریت آموزش عالی تحصیل می کنند و همچنین علاقه مندان به مسائل مربوط به سیاست آموزش عالی، اما این کتاب برای همه کسانی که امروزه در آموزش عالی فعالیت می کنند جالب است.
دانلود کتاب «آموزش عالی بازاریابی: تئوری و عمل»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.