تجهیزات نظامی

آموزش عالی بازاریابی: تئوری و عمل

Marketing Higher Education: Theory and Practice

دانلود کتاب Marketing Higher Education: Theory and Practice (به فارسی: آموزش عالی بازاریابی: تئوری و عمل) نوشته شده توسط «Felix Maringe – Paul Gibbs»


اطلاعات کتاب آموزش عالی بازاریابی: تئوری و عمل

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش عالی و تکمیلی

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Felix Maringe – Paul Gibbs

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 224 / 213

حجم فایل: 858 کیلوبایت

کد کتاب: 0335236863 , 9780335236862

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب آموزش عالی بازاریابی: تئوری و عمل

چگونه موسسات آموزش عالی (HEI) می توانند خود را برای رقابت در اقتصادهای بازار جهانی قرار دهند؟ چگونه مشارکت گسترده بر بازاریابی موسسات عالی تاثیر گذاشته است؟ کارفرمایان در قرن بیست و یکم چه نوع دانشجویانی می خواهند؟ بازاریابی آموزش عالی به پیامد طبیعی بازاری تبدیل شده است که دانشگاه های عالی در آن ایجاد و فعالیت می کنند. تغییر از کمک هزینه دولتی به درآمد شهریه، یکسان سازی مؤسسات تحت عنوان «دانشگاه»، شعارهای تنوع بخشی و تحقق رقابت برای دانشجویان بر اساس شهرت و برند (دانشگاهی و غیره) مؤسسات را به استقبال بازار سوق داده است. این کتاب در در نظر گرفتن این موارد و همچنین تلاش آن برای بررسی رابطه بین بازاریابی و آموزشی که در حال بازاریابی است منحصر به فرد است. این موضوعات جهانی هستند و به ماهیت جایگاه موسسات عالی در جامعه و همچنین اینکه چگونه آنها برای رقابت باید جایگاه خود را نشان دهند، می پردازند. خوانندگان این کتاب شامل کسانی است که در رشته مدیریت آموزش عالی تحصیل می کنند و همچنین علاقه مندان به مسائل مربوط به سیاست آموزش عالی، اما این کتاب برای همه کسانی که امروزه در آموزش عالی فعالیت می کنند جالب است.


How can Higher Education Institutions (HEIs) position themselves to be competitive in global market economies? How has widening participation affected the marketing of HEIs? What kind of students do employers want in the twenty-first century? The marketing of higher education has become a natural consequence of the market in which HEIs are created and function. The shift from government grant to fee income, the homogenization of institutions under the title, ‘University’, the rhetoric of diversification and the realization of competition for students based on reputation and brand (academic and otherwise) has driven institutions to embrace the market. This book is unique in considering these matters as well its attempt to examine the relationship between marketing and the education that is being marketed. These issues are global and touch on the very nature of the place of HEIs in society as well as how they need to position themselves to compete. The readership for this book includes those studying higher education management, as well as those interested in higher education policy issues, but it has something of interest for all those engaged in higher education today.

دانلود کتاب «آموزش عالی بازاریابی: تئوری و عمل»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید