تجارت

بازاریابی برای مشاوران مالی: کسب و کار خود را با ایجاد نام تجاری خود، شناخت مشتریان خود و ایجاد یک برنامه بازاریابی بسازید.

Marketing for Financial Advisors: Build Your Business by Establishing Your Brand, Knowing Your Clients and Creating a Marketing Plan

دانلود کتاب Marketing for Financial Advisors: Build Your Business by Establishing Your Brand, Knowing Your Clients and Creating a Marketing Plan (به فارسی: بازاریابی برای مشاوران مالی: کسب و کار خود را با ایجاد نام تجاری خود، شناخت مشتریان خود و ایجاد یک برنامه بازاریابی بسازید.) نوشته شده توسط «Eric T. Bradlow – Keith E. Niedermeier – Patti Williams»


اطلاعات کتاب بازاریابی برای مشاوران مالی: کسب و کار خود را با ایجاد نام تجاری خود، شناخت مشتریان خود و ایجاد یک برنامه بازاریابی بسازید.

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill

نویسنده: Eric T. Bradlow – Keith E. Niedermeier – Patti Williams

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 288

حجم فایل: 1.05 مگابایت

کد کتاب: 0071605150 , 9780071605151

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازاریابی برای مشاوران مالی: کسب و کار خود را با ایجاد نام تجاری خود، شناخت مشتریان خود و ایجاد یک برنامه بازاریابی بسازید.

به مشاوران مالی که می پرسند “چه کسی وقت و پول برای بازاریابی دارد؟” نویسندگان توصیه مهمی دارند: با عمل خود مانند یک تجارت کوچک رفتار کنید، در غیر این صورت از تجارت خارج خواهید شد. در یک اقتصاد در نوسان، مشتریان بالقوه مردد هستند که آینده مالی خود را در دست هر کسی قرار دهند. این همان جایی است که بازاریابی برای مشاوران مالی وارد می شود. کتاب بازاریابی قطعی که به طور خاص برای مشاوران مالی طراحی شده است، تمام مهارت های اساسی بازاریابی را که برای جذب مشتریان با ارزش خالص سریعتر و تعداد بیشتری از همیشه نیاز دارید، ارائه می دهد. با استفاده از تکنیک‌های اثبات‌شده نویسندگان، می‌توانید بلافاصله پایگاه مشتریان خود را با موارد زیر ایجاد کنید: ایجاد آگاهی از نام تجاری و شهرت، توسعه ارزش پیشنهادی متمایز ایجاد یک ارتش دهان به دهان درک روانشناسی مشتریان خود تمرکز بر بخش ویژه مشتریان ایجاد یک کمپین بازاریابی پیچیده نوشتن یک برنامه بازاریابی موثر تعیین بازگشت سرمایه (ROI) هزینه های بازاریابی شما اعضای هیئت علمی بخش بازاریابی مدرسه وارتون، نویسندگان بسیاری از توصیه های خود را بر اساس مطالعه بیش از 800 مشاور مالی قرار می دهند. در سراسر متن، رویکردهای بازاریابی اثبات شده با بینش های دنیای واقعی از این مشاوران موفق ترکیب شده است. بازاریابی برای مشاوران مالی دری را به روی دیدگاه کاملاً جدیدی در تجارت شما باز می کند. شما شروع به تلقی خود به عنوان یک کارآفرین خواهید کرد و خواهید فهمید که سرمایه گذاری در بازاریابی، سرمایه گذاری در آینده کسب و کار شما است. چه در حال حاضر یک شرکت مشاوره مالی موفق را اداره کرده باشید یا قصد راه اندازی آن را داشته باشید، اگر می خواهید برای سال های آینده بقا و سود ببرید، باید از طریق بازاریابی با مشتری ارتباط برقرار کنید. اولین گام های خود را به عنوان یک کارآفرین کسب و کار کوچک با استفاده از بازاریابی برای مشاوران مالی به عنوان راهنمای خود بردارید.


To financial advisors who ask, “Who has the time and money for marketing?” the authors have an important piece of advice: Treat your practice like a small business, or you will be put out of business. In an economy in flux, prospective clients are hesitant to put their financial future in the hands of just anyone. This is where Marketing for Financial Advisors comes in. The definitive marketing book designed specifically for financial advisors, it provides all the basic marketing skills you need to attract high-net-worth clients quicker and in greater numbers than ever. Putting the authors’ proven techniques to use, you can immediately build your client base by: Establishing brand and reputational awareness Developing a differentiated value proposition Creating a “word-of-mouth” army Understanding your clients’ psychology Focusing on a niche segment of clients Building a sophisticated marketing campaign Writing an effective marketing plan Determining the ROI of your marketing spend Faculty members of the Wharton School’s marketing department, the authors base much of their advice on a study of more than 800 financial advisors. Throughout the text, proven marketing approaches are combined with real-world insights from these successful advisors. Marketing for Financial Advisors opens the door to an entirely new perspective on your business. You will begin to view yourself as an entrepreneur and understand that an investment in marketing is an investment in the future of your business. Whether you already run a successful financial advisory firm or plan to start one, you must build customer relationships through marketing if you want to survive and profit for years to come. Take your first steps as a small-business entrepreneur using Marketing for Financial Advisors as your guide.

دانلود کتاب «بازاریابی برای مشاوران مالی: کسب و کار خود را با ایجاد نام تجاری خود، شناخت مشتریان خود و ایجاد یک برنامه بازاریابی بسازید.»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید