دانلود کتاب Marketing death: culture and the making of a life insurance market in China (به فارسی: مرگ بازاریابی: فرهنگ و ایجاد بازار بیمه عمر در چین) نوشته شده توسط «Cheris Shun-ching Chan»
اطلاعات کتاب مرگ بازاریابی: فرهنگ و ایجاد بازار بیمه عمر در چین
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Oxford University Press USA
نویسنده: Cheris Shun-ching Chan
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2012
تعداد صفحه: 304 / 303
حجم فایل: 2.68 مگابایت
کد کتاب: 0195394070 , 9780195394078
توضیحات کتاب مرگ بازاریابی: فرهنگ و ایجاد بازار بیمه عمر در چین
این کتاب اولین کتاب مستندسازی و بررسی ایجاد بازار بیمه عمر در یک جامعه آسیایی است که از صدها مصاحبه استفاده شده است.
وقتی موضوع مرگ یک تابو برای یک جمعیت است، شرکت های بیمه عمر چگونه می توانند بازاری برای تجارت خود ایجاد کنند؟ Cheris Shun-ching Chan در کتاب مرگ بازاریابی، توسعه بازار بیمه عمر در چین را بررسی می کند تا به چگونگی تأثیر فرهنگ بر عملکرد اقتصادی بپردازد. چان بر اساس یک مطالعه قومنگاری گسترده در مورد شرکتهای بیمه عمر مختلف در چین، تفاوت آشکاری در نحوه برخورد بیمهگران زندگی فراملی و داخلی با مقاومت محلی در برابر ایده بیمه در برابر مرگ زودرس پیدا کرد. در حالی که شرکتهای بیمه فراملیتی تلاش کردند این مقاومت را با ارائه مفاهیم جدید در مورد مدیریت ریسک حذف کنند، بیمهگران محلی این مفاهیم را به عنوان مدیریت پول برای اجتناب از موضوع تابو تعریف کردند. استراتژیهای بازیگران داخلی مؤثرتر بودند، اما با منطق سازمانی سود محور بیمه عمر در بافت چین در تضاد بودند. بیمهگران داخلی که از زیانهای قابل توجه درس گرفته بودند، در نهایت با همتایان فراملیتی خود برای ایجاد بازار مدیریت ریسک همکاری کردند. با این وجود، خریداران بالقوه محلی، با ارزشهای فرهنگی ریشهدار خود، به مذاکره با ارائهدهندگان بیمه درباره ویژگیهای محصول ترجیحی خود ادامه میدهند. چان استدلال میکند که تجارت بیمه عمر بهرغم این ارزشهای فرهنگی محلی ناسازگار به سرعت در چین در حال رشد است، زیرا متخصصان بیمه به طور استراتژیک ابزار فرهنگی محلی را برای دور زدن مقاومت بسیج کردند. در روایت چان، تأثیر متقابل دو شکل فرهنگ – یک سیستم معنایی مشترک از یک سو و مجموعه ای از استراتژی ها از طرف دیگر – به طور قابل توجهی مسیر بازار نوظهور چین را شکل داده است.
مرگ بازاریابی اولین کتابی است که تحلیلی از ظهور بازار بیمه عمر در خارج از چارچوب اروپایی-آمریکایی ارائه می دهد. این مستند فرآیندها و سیاست هایی است که فرهنگ های محلی از طریق آن، شیوه شکل گیری بازار را شکل می دهند و از این رو، پویایی هایی را که از طریق آن شرکت های سرمایه داری مدرن در مناطقی با سنت های فرهنگی متفاوت منتشر می شوند، روشن می کند.
When the topic of death is a taboo subject to a population, how can life insurance companies create a market for their business? In Marketing Death, Cheris Shun-ching Chan examines the development of the life insurance market in China to address how culture impacts economic practice. Based on an extensive ethnographic study of various life insurance companies in China, Chan found a clear disparity in the way transnational and domestic life insurers dealt with local resistance to the idea of insuring against early death. While the transnational insurers attempted to remove this resistance by introducing new concepts about risk management, the locally-founded insurers redefined these concepts as money management to avoid the taboo subject. The domestic players’ strategies proved to be more effective, but conflicted with the profit-oriented institutional logic of life insurance in the Chinese context. Having learned a lesson from significant losses, the domestic insurers eventually collaborated with their transnational counterparts to create a risk-management market. Nonetheless, local potential buyers, with their ingrained cultural values, continue to negotiate with insurance providers about their preferred product features. Chan argues that the life insurance business is growing rapidly in China despite these incompatible local cultural values largely because insurance practitioners strategically mobilized the local cultural tool-kit to circumvent the resistance. In Chan’s account, the interplay of two forms of culture—a shared meaning system on one hand and a repertoire of strategies on the other—has significantly shaped the trajectory of the emergent Chinese market.
Marketing Death is the first book to offer an analysis of the emergence of a life insurance market outside of the Euro-American context. It documents the processes and politics by which local cultures shape the way a market is formed and, hence, sheds light on the dynamics through which modern capitalist enterprises diffuse to regions with different cultural traditions.
دانلود کتاب «مرگ بازاریابی: فرهنگ و ایجاد بازار بیمه عمر در چین»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.