بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی و مدیریت مقاصد گردشگری

Marketing and Managing Tourism Destinations

دانلود کتاب Marketing and Managing Tourism Destinations (به فارسی: بازاریابی و مدیریت مقاصد گردشگری) نوشته شده توسط «Alastair M. Morrison»


اطلاعات کتاب بازاریابی و مدیریت مقاصد گردشگری

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Alastair M. Morrison

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 689

حجم فایل: 40.36 مگابایت

کد کتاب: 1138897299 , 9781138897298

نوبت چاپ: 2nd ed.

توضیحات کتاب بازاریابی و مدیریت مقاصد گردشگری

بازاریابی و مدیریت مقاصد گردشگری یک کتاب درسی مقدماتی جامع و یکپارچه است که هم بازاریابی مقصد و هم مدیریت مقصد را در یک جلد پوشش می دهد. این برنامه بر نحوه برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی مدیریت مقصد و همچنین مدیریت و عملیات سازمان های مدیریت مقصد (DMOs)، نحوه انجام تجارت، فرصت های عمده، چالش ها و مسائلی که برای رقابت برای بازارهای جهانی اوقات فراغت و سفرهای تجاری با آن مواجه هستند، تمرکز می کند. .
این نسخه دوم به روز شده است تا شامل موارد زیر باشد:
• فصل جدیدی در مدیریت بازدیدکنندگان که شامل بخشی در مدیریت بحران و بلایا است
• مطالب جدید در مورد رهبری و هماهنگی مقصد
• محتوای جدید و اصلاح شده در بازاریابی دیجیتال
• نمونه‌های موردی بین‌المللی جدید و به‌روز شده برای نشان دادن واقعیت‌ها و رویکردهای عملی برای مدیریت مقاصد مختلف در سراسر جهان.
این به صورت تمام رنگی نشان داده شده است و دارای ویژگی هایی برای تشویق به تأمل در موضوعات اصلی، تحریک تفکر انتقادی و نشان دادن نظریه در عمل است. این کتاب که توسط نویسنده‌ای با سال‌ها تجربه در صنعت، تدریس در دانشگاه و تجربه آموزش حرفه‌ای نوشته شده است، راهنمای ضروری این موضوع برای دانشجویان گردشگری، مهمان‌نوازی و رویدادها و متخصصان صنعت است.


Marketing and Managing Tourism Destinations is a comprehensive and integrated introductory textbook covering both destination marketing and destination management in one volume. It focuses on how destination management is planned, implemented and evaluated as well as the management and operations of destination management organizations (DMOs), how they conduct business, major opportunities, challenges and issues they face to compete for the global leisure and business travel markets.
This second edition has been updated to include:
• A new chapter on visitor management that includes a section on crisis and disaster management
• New material on destination leadership and coordination
• New and revised content on digital marketing
• New and updated international case examples throughout to show the practical realities and approaches to managing different destinations around the world.
It is illustrated in full colour and packed with features to encourage reflection on main themes, spur critical thinking and show theory in practice. Written by an author with many years of industry practice, university teaching and professional training experience, this book is the essential guide to the subject for tourism, hospitality and events students and industry practitioners alike.

دانلود کتاب «بازاریابی و مدیریت مقاصد گردشگری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید